Evil-Duck Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får en klem men noen hadde hatt styrkedritt oppi drikken hans som førte til at han knuste vært et bein i kroppen din da han ga deg klemmen jeg vil ha en i-phone Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får klem, men alle andre blir så lei av kosingen dere og stenger dere inn på et annet rom Jeg vil ha en magisk penn Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får det men den virker ikke jeg vil ha en eirikant bilde Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du fikk ikke det du ønsket deg, men du fikk et bilde av Eirik (OT: Hva er eirikant bilde? :S) Jeg vil ha større avatar størrelse Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det blir gjor om på. Men avatarene dekker 99% av skjermen din. Jeg vil ha HD bilder av Halo 3 ! Mange bilder ! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det blir gjor om på. Men avatarene dekker 99% av skjermen din. Jeg vil ha HD bilder av Halo 3 ! Mange bilder ! Du fikk http://www.engadget.com/gallery/xbox-360-h...-high-res-pics/ men det var av Halo 3 konsollen! Jeg vil ha te. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får iste jeg vil ha at eirikant kommer til tråden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du blir homo, dessverre... Jeg ønsker meg Test Drive Unlimited Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får det men den viste seg å være limited jeg vil ha en rektor Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Vet ikke hvem som stengte tråden, men prøver å finne ut, og få en eventuell grunn. Hvis det var en feiltakelse vil tråden bli åpnet igjen snart. Åpnes. EDIT: Skylder dere kanskje en liten forklaring. Det ser ut til at det var meg som stengte. Tingen er den, at etter forumoppgraderingen har det kommet en liten (skummel) funksjon, som gjør det mulig å stenge tråder ved å klikke på mappen ved siden av emnetittelen ute i forumoversikten. Så om man uheldigvis skulle klikke der ved bytte av aktivt vindu, så stenges tråden, uten at man får opp noen beskjed eller bekreftelse. Det forklarer hvorfor det hender at noen tråder stenges. Teknisk er orientert om problemet, og det vil bli sett på. Håper ikke dere er altfor sinte. Endret 4. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Håper ikke dere er altfor sinte. (tar det som et ønske) Ingen ble sinte, men du vil alltid møte kalde skuldre:P Jeg vil ha en ps3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) begynte å lure litt der ja... edit: du får en ps3, men den funker ikke. jeg vil ha en is! Endret 4. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en isbit i underbuksa Jeg vil ha en ps3 som VIRKER Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får det men ikke før ps4 kommer ut jeg vil ha ps3 NÅ! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får en ps3, men strømkontakten er brukket. jeg vil ha mentos! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ønsket ditt er oppfyllt. "Men den er forgiftet", som stort sett alt annet av spisbare ting blir i denne tråden. Jeg vil ha denne tråden stengt. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) den blir åpnet igjen jeg vil ha en bil Endret 4. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du fikk en bil, men det var en Lada Jeg vil ha en moonshield som ønsker seg noe Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du får en almadora istede jeg vil ha en eirikant inn i tråden Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Å det får du! men ops, finnes ikke noe negativt her. Men du falelr og brekker beinet på vei hjem fra skole/jobb for å gi meg twisted wishes Jeg vil ha en stoooooor klem av almadora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå