Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du taper det i en runde Backgammon(eller hvordan det skrives) Jeg vil ikke ha skole idag. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du taper det i en runde Backgammon(eller hvordan det skrives) Jeg vil ikke ha skole idag. Du slipper skole, men siden du trengte bare å skulke en dag til for å bli kasta ut fra skolen blir du nettopp det. FAIL. Jeg vil ha din sjel. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får min sjel, men da dør du av kjedsomhet. Jeg vil ha røyk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får røyk. dessverre var det snakk om røyken fra bygningen du bor i når den brant ned. o_O Jeg vil ha en klem. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en klem. Fra hun ekle damen med pelskåpen. O.o Jeg vil ha rømme Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får rømme. dessverre var det en som hadde stått på rommet mitt i noen uker. ^^ Jeg vil ha en klem som ikke er fra ekle damer med pelskåper. o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en klem av min lillebror etter at han har fått rømmen helt i hodet Jeg vil ha rømme som ikke går på egenhånd. :\ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får rømme med rulator. O.o Jwg vil ha en snøball =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en snøball. Kleis i nakken. =D Jeg vil ha pepperkaker. o_O Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en pepperkake boks, men den var tom... jeg vil ha sørlandschips Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får sørlandschips, som har stått i sola i 5 år. Jeg vil ha fri. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får et års abonnement på Fri, et gladkristent ukeblad >_< Jeg vil ha en snøball, i handa. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en snøball, så hardt at den treffer handa, og går igjenom. Jeg vil ha friminutt nå, siden skole er kjedelig. Ikke mobilabonnomente Friminutt eller hva det heter:P Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får friminutt, men siden du ikke har mobilabonnementet Friminutt blir du blakk. Jeg vil at Posten blir superraske Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Posten ble superrask, men det hjelper lite når du aldri sendte noe Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil ha delene mine .. Uten noen form får problemer! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det kommer 1337 ninjaer og kutter de i smådeler, dessverre... Jeg vil ha mindre lekser Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 1336 ninjaer (han ene måtte pisse) hjelper deg med leksene, så de blir gjort på 2 sekunder. Jeg vil ha jenteee! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får en hermafroditt. Enjoy! Jeg vil til Oklahoma. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 du kommer dit men blir overfalt av horer (80 år gamle) jeg vil ha en klem av eirikant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå