Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 får jeg bombay i gave? D: uansett... du lever lykkelig i resten av ditt liv, men lever bare i 10 sekunder til. jeg vil ha en shæfer til jul Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får en shæfer, men den biter av deg ballene Jeg vil bli rik! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du blir rik , men at du blir rik fører til at du blir gjerrig , derfor vil du ikke kjøpe deg noe for pengene , og pengene blir alt du bryr deg om, familie , venner og kjærsten glemmer du så de mister du og du blir sittende å se på de kalde pengene dine til du blir døds syk og innser at du har kastet bort hele livet ditt. Og like etter du inser dette dør du .... triste greier det der . Jeg skulle ønske jeg hadde en Mac-Pro med de aller beste spesifikasjonene ! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får en mac-pro, du bare innser dette virkelig er noe du har ønsket deg. Så tar kun på den når du har på deg silkehansker som må være vasket for hvert 10 minutt du skal bruke dem. Samtidig tør du ikke installere noe som helst, fordi du er redd for at noe skal skje med maskinen. Dette irriterer naboen, så han kommer å dreper deg. Jeg vil ha vilje til å lage mat, som er god, det ikke kan skje noe med, ikke farlig, ikke helseskadelig, kan ikke bite, synger ikke, bjeffer ikke, og den gjør ingenting bortsett fra å bli spist, men den smaker godt. Samtidig som den ikke har noe bivirkninger. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Du får en mac-pro, du bare innser dette virkelig er noe du har ønsket deg. Så tar kun på den når du har på deg silkehansker som må være vasket for hvert 10 minutt du skal bruke dem. Samtidig tør du ikke installere noe som helst, fordi du er redd for at noe skal skje med maskinen. Dette irriterer naboen, så han kommer å dreper deg. Jeg vil ha vilje til å lage mat, som er god, det ikke kan skje noe med, ikke farlig, ikke helseskadelig, kan ikke bite, synger ikke, bjeffer ikke, og den gjør ingenting bortsett fra å bli spist, men den smaker godt. Samtidig som den ikke har noe bivirkninger. Du får det Maten skjer det ikke noe med, du bare dør helt uten videre uten at maten har skylden for det.. Jeg ønsker meg piggdekk til sykkel.. Endret 3. desember 2007 av aGal Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du fikk piggdekk, men piggene gikk innover så du fikk punktert slangen din Jeg ønsker meg et ønske her som ikke kan ødeleges med et twisted wish. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Men det ble det! Jeg vil ha marita tilbake. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får Marita tilbake, etter at en gal seriemorder har delt henne opp i 20 like store biter. Jeg vil ha en blå ballong. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 DU møter en ballong fyr å spør om en blå, han gir deg en rød, for han er fargeblind. Jeg vil ha almadora! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 du får det men du nynner på blå ballong sangen resten av livet jeg vil ha en flintstein. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får en flintstein, men du skjærer deg på den! jeg vil forsatt ha deg almadora! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får Amladora ! Det er en slags sopp vekst som angriper anus. Du dør en frykterlig død pga for mye sukker via puffet ris. Også går det en elefant forbi. Jeg vil ha internett ned til rommet mitt. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får internett ned til rommet ditt, dessverre laster du ned så mye at kabelen blir høyspent å snurrer seg rundt halsen din. DU dør mens ett krops fra sudan går forbi å synger på "I want it that way - BSB". Jeg vil kunne se døde folk. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 du får se meg dø jeg vil vite om Eirikant er gutt eller jente Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får vite det, men ikke idag. Jeg vil ha deg almadora! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 du får meg, men ikke i dag jeg vil ha en klem av eirikant Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 jammen DU FÅR DET FAEN IKKE. Jeg vil ha is. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får isbiter i buksa. Jeg vil ha pic av almadora. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 du får pic av almadora , mem du blir besatt av disse bildene og hele livet ditt vil gå ut på å sitte å se på desse bildene , og så dør pga stråling ifra skjermen som du ser bildenne på jeg ønsker meg ganske enkelt å greit ALT ! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du får alt men taper det i en runde poker. Jeg vil ha alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå