Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir rik , men at du blir rik fører til at du blir gjerrig , derfor vil du ikke kjøpe deg noe for pengene , og pengene blir alt du bryr deg om, familie , venner og kjærsten glemmer du så de mister du og du blir sittende å se på de kalde pengene dine til du blir døds syk og innser at du har kastet bort hele livet ditt. Og like etter du inser dette dør du .... triste greier det der .

Jeg skulle ønske jeg hadde en Mac-Pro med de aller beste spesifikasjonene ! :D

Lenke til kommentar

Du får en mac-pro, du bare innser dette virkelig er noe du har ønsket deg. Så tar kun på den når du har på deg silkehansker som må være vasket for hvert 10 minutt du skal bruke dem. Samtidig tør du ikke installere noe som helst, fordi du er redd for at noe skal skje med maskinen. Dette irriterer naboen, så han kommer å dreper deg.

Jeg vil ha vilje til å lage mat, som er god, det ikke kan skje noe med, ikke farlig, ikke helseskadelig, kan ikke bite, synger ikke, bjeffer ikke, og den gjør ingenting bortsett fra å bli spist, men den smaker godt. Samtidig som den ikke har noe bivirkninger.

Lenke til kommentar
Du får en mac-pro, du bare innser dette virkelig er noe du har ønsket deg. Så tar kun på den når du har på deg silkehansker som må være vasket for hvert 10 minutt du skal bruke dem. Samtidig tør du ikke installere noe som helst, fordi du er redd for at noe skal skje med maskinen. Dette irriterer naboen, så han kommer å dreper deg.

Jeg vil ha vilje til å lage mat, som er god, det ikke kan skje noe med, ikke farlig, ikke helseskadelig, kan ikke bite, synger ikke, bjeffer ikke, og den gjør ingenting bortsett fra å bli spist, men den smaker godt. Samtidig som den ikke har noe bivirkninger.

Du får det

Maten skjer det ikke noe med, du bare dør helt uten videre uten at maten har skylden for det..

Jeg ønsker meg piggdekk til sykkel..

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...