Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en sølvfarget kule, men den er innsatt med "godnegl" (det ekle stoffet man har på negler når man skal slutte å bite) Og newborn får rosa hår, men får også rosa hår på tissen, så ingen tør å komme nær han lenger. Jeg vil ha vinger Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Aces får vinger, men det er små spurvevinger som ikke klarer og holde deg oppe. Jeg ønsker meg et sjokoladeslott! Endret 2. desember 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 du får det men den smelter mens du er i kjelleren dens jeg vil ha en lokal sjokoladebutikk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får den lokale butikken, men den er for lokal til at varebilen med godsakene finner frem. Jeg vil kunne trylle Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Å du lærer det, men i all iver så tryller du deg selv vekk. Jeg vil ha en karamell Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en almadora karamell jeg vil ha eirikant Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Du far ham, men du blir stuck med ham for livet. Jeg vil ha en grønn bil Endret 2. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en grønn lekebil jeg vil ha Aces i min hule hånd Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får Aces i din hule hånd, men Aces kan nå trylle, og tryller seg bort. Jeg vil ha en elefanthund. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en elefanthund, men den graver deg ned i hagen Jeg vil at det snart skal bli kvelden. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Det blir kveld. dessverre går den kjempefort. Jeg ønsker meg en elefant med reflekshud. o_O Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en elefant med reflekshud, dessverre blir den påkjørt pga defekt refleks Jeg vil ha en katt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en katt, men den spiser usynlighetsmiddel og blir borte. Jeg ønsker meg gigant slikkepinne. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Du får en gigantisk slikkepinne me rasper opp tungen før du kommer halvveis, så du klarer ikke slikke mer. Jeg vil ha en über gaming-pc Endret 2. desember 2007 av Karlson Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får PC-en, men mister lysten til å spille, og selger den til spottpris på Ebay. Jeg vil ha hevn over Almadora for forsøket på å eie meg!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du får din hevn, men du blir eid igjen. Jeg har lyst til å bli frisk igjen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du blir frisk, men du brekker beinet. JEg vil ha Aces og Almadora siden av meg! <3 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det får du. Men jeg gir deg en klem og gir meg en klem tilbake jeg vil være kjærste med eirikant Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) det blir du, men så er eirikant utro og forlater deg. Jeg vil få masse gaver av julenissen. Endret 3. desember 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Julegaven gir deg en bombe i gave siden du påstår at jeg er utro! Jeg vil leve lykkelig resten av livet mitt! Endret 3. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå