Almadora Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 du får det men du savner meg jeg vil ha en klem av eirikant Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får en klem av eirikant, men en klem kan føre til mye, så i morgen tidelig våkner du med en gutt ved siden av deg i senga og sår rumpe. Jeg ønsker meg nye høytalere som kan spille "rent" på selv høyt volum. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får nye høytallere, dessverre var noen å robba deg for mp3 spiller,cdspiller,dvdspiller,tv,data og allt annet du kan bruke på høytaller. Så dessverre de står der bare. Jeg vil ikke være så giddalaus. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 det blir du ikke men jeg blir det og du får dårlig samvittighet jeg vil ha en tv skjerm Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får en tvskjerm, dessverre tar den ikke inn tvkanaler, og har ingen innganger til og koble noe inn bak:P Jeg trenger forsatt noe å gjøre. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 du begynner å ronke men blir ferska når hele familien kommer inn med en førbursdagsgave Jeg vil ha noe å gjøre jeg også Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får noe å gjøre, men dessverre innebærer det fæl musikk, stygge damer, og varmt øl. Jeg vil ha en buss med flagg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får ein buss med svenskeflagget på. Eg vil ha lengre helg, og den skal vere fylt med soving og speling. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Du får det. men du får skulk jeg vil ha en pepsi max flaske Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Pepsi max får du, og den smaker likte ekkelt som den alltid har gjort. Jeg vil ha en fat betty blowup doll. Endret 2. desember 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 det får du men den sprekker jeg vil ha en nokia mobil Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en Nokia 3210. Jeg vil ha en Ferrari Enzo som er miljøvennlig (Vann som drivstoff), tåler alt, som ikke kan stjeles, og som jeg alltid har nøklene til. Bilen er også alltid i nærheten av meg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får bilen, men den hadde feil farge. Jeg vil ha en snegle oppkalt etter meg Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Den styggeste sengla som finnes blir oppkalt etter deg. Jeg vil ha klær en designer har designet for meg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får dem, men de klør. Jeg vil kysse Jude Law! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får kysse Jude Law men får munnherpes på kjøpet. Jeg vil ha hvit jul Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ett frakteskip som skulle frakte Selsperm Eksploderte over huset ditt, værsegod, din hvite jul Jeg vil ha en jul med snø. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 du får en jul med snø inne i huset ditt jeg vil ha en bruker på diskusjon.no Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Du får en bruker men den blir missbrukt av en ond tvilling, og dermed stengt. Jeg ønsker meg naturlig rosa hår. Endret 2. desember 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Du får en, men du får og permban for å ha to brukere Okei, jeg trenger desperat en ny kule til ene tungepiercingen min, den må passe, være sølvfarget og ikke mulig å svelge. :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå