Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Man kan ikke dø av smerte. Derfor er ikke svaret gyldig. Så derfor gjelder ønske mitt fortsatt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jo, du dør av smerte. Eirikant orker å gå i dusjen, saltsyredusjen. Jeg vil at katten vår skal bli smart. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Katten deres blir smart, så smart at den skjønner at den vil ta igjen på dere, så den greier å lage masse elektroniske ting og tar dere til fange. Så er du dens kjæledyr istede! Jeg vil at katten vår skal bli 10 år yngre:) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Katten din blir 10 år yngre, men blir så ung at den ikke blir født før om 4 år til. Jeg vil at Renati skal bli 100 kroner billigere Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 17 - 10 = 7 år, hvordan skal den da kunne bli født om 4 år?;( Uansett, Renati blir billigere, men du mister alt hårete! Jeg vil ha noe å gjøre ikveld! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 17 - 10 = 7 år, hvordan skal den da kunne bli født om 4 år?;( God got bored. Anyways: du får noe å gjøre ikveld, og ender derfor med 2 ukjente kvinner i sengen, og et rasert hus. Jeg vil ha noe å gjøre nå Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 DU finner nettspillet winterbells, men blir så avhengig at du tar livet ditt. Jeg vil ha penger. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får penger, men ender opp med å bruke alt opp på å donere alt til spillet Battleon.no Jeg vil ha delene mine! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får delene dine, men de er defekte og du får ikke nye. Jeg vil ha mer penger. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får mer penger, men ender igjen opp med å bruke det opp på julegaver og andre kjipe ting som dopapir, kakao og mandariner. Jeg vil bli mett! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 du blir mett på pencinilin Jeg vil ha biff til middag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Du får biff til middag, men dør av metthet, dessverre... Jeg vil ha en snømann Endret 1. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) For seint:p Du får en snømann men den smelter, å du blir lei deg:( Jeg vil ha noe mer interresant å gjøre! Endret 1. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får det men den smelter i morgen jeg vil ha en snømann Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får en snømann. Men den blir levende og setter fyr på deg når du sover, voldtar det varme liket ditt, og smelter. Jeg vil ha mer penger. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får penger, men så snill som du er donerer du de til meg! Jeg vil få energi til å gå ut. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 det får du. det kommer ut i bæsjeform i buksa di jeg vil ha en energi sjokolademelk Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får det jeg fikk som energi utblandet med vann. Værsegod, din sjokolademelk! Jeg vil ha mat! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får avføringen etter den sjokomelken jeg vil at andre enn eirikant svarer Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det skjer tilslutt! men akkurat nå får du nøye deg med meg! Jeg vil ha noe annet å gjøre, så jeg slipper å sitte her å svare på almadora sine innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå