KKake Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får 0% warn, ved at brukeren din blir sletta. Jeg ønsker meg en oppblåsbar "Barbara". Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 det får du men den inneholder en nål jeg vil ha en oppbålsbar badeand Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får den, men guess what? Den punkterer. Jeg vil ha ei jente, right now. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får førsteplassen fra www.uglepeple.com sin jente seksjon;) Jeg vil ha røyk. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Huset ditt brenner ned, så du får masse røyk. Jeg vil ha en dritkul dvd Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 du får en dvd det står KUL på som inneholder 2girls1cub i HDkvalitet! Jeg vil ha en sigarett:P Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får den retten de kaller "siga" i Russland, men den smaker ikke noe godt. Jeg vil ha alle Die hard filmene på dvd med GID kvalitet;) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får Die hard filmene på DVD med GID kvalitet, dessverre fungerer ikke dvdspillern din. Jeg vil bli barsk! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du blir barsk, men siden alle jenter nå til dags tenner på femi gutter får du deg ingenting:P Jeg vil ha en fin ballkjole Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du får en ballkjole, dessverre er det lim på innsiden og den er 2 størrelser for små, så når du tar den på er den stuck forever. Jeg vil cargosa mine skal bl iferdig på ogame! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 De blir ferdig, men blir borte i posten og havner hos meg istedet. Jeg vil komme inn på Yale Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Du kommer inn på yale, men du greier feiler skolen å blir et sosialt misfoster. Jeg vil vinne i Raft wars. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du vinner og får den høyeste high-scoren noensinne ! Men du bruker resten av livet ditt på det. Jeg vil ha en Master Chief spartan hjelm, som er laget i aluminium og fungerer akkurat sånn som den gjør i spillet ! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Den fungerer akkurat som den gjør i spillet, dessverre fungerer den ikke i Reallife, du blir skuffet å går på en smell. Jeg vil ha en grunn for å legge meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får den. Men ender opp ensom for resten av ditt miserable liv. Jeg vil ha MER snø! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får mer "snø" men sniffer alt sammen på en gang og dør. Jeg vil ha en kjekk heterofil gartner Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får gartnern, men han er mer kjekk en gartner å ødelgger alle plantene så du dør Jeg vil sove:/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får sove. om et par uker Jeg ønsker meg vilje til å stå opp Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 det får du. men du står opp til en stor slask som lapser deg på kinnet jeg vil ha en kattemynte spray Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du får det, i øynene. Den var litt sterk så du dør av smerte! Jeg vil orke å gå i dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå