WheelMan Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Du får en driftsikker snømann, men den smelter, dessverre Jeg vil å ha en snømann til Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 det får du, men den smelter i morgen Jeg vil ha en snømann Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Det er dessverre tomt for snømenn i hele verden. Jeg vil ha iPhone. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Du kan ikke få iPhone, da jeg bestilte den siste på Mandag () Jeg vil at lageret med snømenn skal fylles opp! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Det blir helt fylt, dessverre blir du en bæsj. Jeg vil ha en snømann Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får en snømann. Men du smelter den når du finner ut at den var kjedelig. Jeg vil ha en snøball som jeg kan kaste på en person i klassen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Snøballen blir din. Men snøballen har bomerangeffekt, ogdu får den rett i fleisen. =) Jeg ønsker meg en oversetter som kan oversette disse "vanskelige" ordene om til noe som en 13-åring kan forstå. Mhm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får en oversetter, dessverre snakker han bare fransk og japansk Oo Jeg ønsker at jeg fikk sove 6-8 timer en natt så jeg kunne komme meg i gang på dagtid. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du ønsker og ønsker, men du får bare mindre og mindre timers søvn. Ønsker meg noe å gjøre på skolen =] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får noe å gjøre. Franskoppgavene mine. Jeg ønsker meg mer kaffe :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får mer kaffe. Men den var brennheit, så du klarte ikke drikke den. Du lar den avkjøle seg, og den blir kald, men uten å gå innom "lunken og drikkbar" stadiet. =) Jeg ønsker meg en kortere ledning til headsettet. Den er så jævlig lang. O_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får en kortere ledning. Faktisk, så kort at du må sitte med ørene inntil inngangen for å kunne bruke det. O_o Jeg ønsker meg drikkbar kaffe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får drikkbar kaffe. Men så dukka jeg opp og ødela. =D Jeg ønsker at noen forteller meg hva faen det E-lignende tegnet på mobilen er. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får noe å gjøre. Franskoppgavene mine. Off-topic: Synes synd i læreren som skal lese det Det er en M som har blitt snudd. =] Jeg vil at nettby skal krasje Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 det gjør det. men kommer opp etter 3 sek. jeg vil at smertene blir borte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 det blir de, men snømannen din smelter... Jeg vil ha en snømann av Chuck Norris! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får det, men den deler på null, og flytter dere til et parallelt univers. Jeg vil ha mer røyk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får røyk, men også lungekreft Jeg vil ha hjemmesiden min i gang Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Du får hjemmesiden din, men det viser seg at Jarmo allerede har stengt hele greia. Jeg ønsker meg at noen svarer på "kjøp av laptop" tråden min. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 det får du, men du får 10% warnøkning pga support jeg vil ha 0% warn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå