Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg ønsker meg Trollmann skjegg...oO Klokke batterier ligger i skuffen ved PC-en din. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 du får det men det er laget av kjønnshårene mine jeg vil ha en snøball Lenke til kommentar
pompews Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du fikk en - Midt i trynet Jeg vil ha mat... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får en liten maur til mat. Jeg vil ha en stor spade. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får en spade så stor at ingen klarer å løfte den. Jeg vil at Sameboe skal avsløre nissehemmelighetene sine. :-| Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sameboe starter å fortele, men blir stum pågrunn av nissens magi. Jeg vil ha ei dame som kan si meg hva som skal gjøres galt her i livet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du ender opp med meg =D Jeg vil ha en valp, jeg. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får en liten valp, men den vosker seg stor og spiser opp samboe. Jeg vil ha en rød ballong Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Snosjkov eter den, beklager Jeg ønsker meg alle sesongene av Top Gear , mangler en EDIT: Nei, vent, jeg fant den Da... ønsker jeg meg resten av siste sesong! Endret 28. november 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Du finner plutselig hele sesongen på PC-en din, og ønsket er oppfylt. Jeg vil til "the dark side" because of the cookies. EDIT: Leif!! Endret 28. november 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du joiner the dark side, men Snosjkov tar cookien din. Eg vil bli ferdig med oppgåve i engelsk. Fekk den sist veke som lekse, skal bli fedig til i morgon. Eg har ikkje gjort ein jæv*a drit på den. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du blir fedig med leksene dine, men siden vi på den mørke siden ikke gjør lekser får du ikke kake. Jeg vil ha flere med på kakefesten. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vi kommer i hundrer på hundrer. Men vi vil også ha dine kaker. Vi drepte deg for dine kaker.¨ Jeg vil ha Kari Byron ! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Karin Byron vil ha deg også, men så reinkarneres jeg som hennes onde stebror. Jeg bortfører henne og du får aldri se henne igjen. Jeg vil gjerne bli meg selv igjen. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du ble deg selv igjen i fysisk form, men den psyiske deg var vekke for godt. Jeg vil ha påfyll med Bawls! 3 igjen ): Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 3 baller? Det hørtes ikke godt ut. Av ren og skjær godhet tar jeg vekk 1 av dem slik at du kan føle deg normal igjen. Selv om det ikke oppfyller ønsket ditt. Jeg vil vite hva tantra er! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om noen forteller deg det, så dør du av ekstase. Hjernen skummer. Ikke vakkert. Jeg vil at Halo filmen skal bli ferdig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Regisøren har fått mail, og vil bli ferdig med filmen en halv time før planlagt. Jeg vil vite om det virkelig er mulig å sleike albuen min? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får vite det men glemmer det fort jeg vil ha et glass med pepsi max og ikke noe negativt med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du fikk ingen pepsi siden du ikke forstod tråden. Jeg vil slippe å ha eksamen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå