Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Du får en 45nm CPU, men du har ingen sted å putte den, så den blir hengende på veggen til pynt Jeg ønsker meg en capo til el-gitar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Du får den, men gitaren blir kidnappet av en ufo. Jeg avskaffer ALDRI fotball! Jeg vil at Kjekssjokolade skal dø! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Han gjør det. Men du angrer så fælt at du gjenoppliver han jeg vil ha en PC som aldri blir ødelagt Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 du får en datamaskin som aldri blir ødelagt..... men... KoffeinKanin dør Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Siden han ikke ønsket noe vil jeg ha en orkan i kjellern Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Det blir orkan i kjelleren din, men du faller ned trappen - brekker nakken og blir liggende i kjelleren i bare nisselua. Du dør. Jeg vil ha en 44cm høy gnom som synger julesanger høyt i trappeoppgangen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Du får det, men i tillegg til å synge, voldtar han også morra di om natta. Jeg vil ha en grønn bil som det ikke kan skje noe feil med! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Du får en grønn bil som det ikke skjer noe feil med fordi den ikke har motor og den eneste som passer er ute av produksjon Jeg ønsker at vi gikk 14 timer frem i tid Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vel, du går 14 timer fram, men legger igjen pikken din. Lei. Jeg vil sove, end of story. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Du får sove, men bare i 5 minutter.. Jeg vil ha en isbjørn som beskytter meg til evig tid, og som ikke angriper, dreper, spiser etc. meg, den skal heller ikke dø på noen måte.. Endret 27. november 2007 av aGal Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Den blir homo. Jeg vil ha dykkebriller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Du får dykkerbriller, men de er brukt av Blomster Finn. Jeg ønsker meg ei utømmelig post-it blokk. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 det får du men den brant opp Jeg vil ha en ape som pet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Du får en ape fra 28 days later som kjæledyr, du blir bitt Jeg ønsker meg en pus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Du får en pus, uheldighvis ser den slik ut: jeg ønsker meg 6'er som standpunkt i matte=) Endret 28. november 2007 av Slettet+8723 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 du får 6 som standpunkt i matte, men matte gikk ut i år, så det blir ikke en tellende karakter. jeg ønsker meg kontrollerbar avføring ( matforgiftet i spania ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Kontrollerbar avføring får du. Eneste problemet er at kontrollen ble gitt til den ondskapsfulle Nie. ^^ Jeg ønsker meg en sort paraply med røde dragehorn og hale. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Du får en sort paraply med røde dragehorn og hale, men du ble mobbet på gaten, så du ga den vekk til meg. Jeg ønsker å selge den sorte paraplyen med røde dragehorn og hale. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Du selger den på nigeriansk ebay. Siden du ba om å få pengene inn på konto er du nå den stolte eier av ett fiktivt herredømme i Nigeria, paraplyen er sendt - og kontoen din er tømt. Jeg ønsker meg en vekkerklokke som virker! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 det får du. men du kan ikke slå den av jeg vil ha klokkebatterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå