Heimert-kongen Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Du får dem, men får ikke bruke mer enn 10000 i året! Jeg vil ha sleggefett. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 Det får du og får hjertestans Jeg vil ha kløpulver Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. november 2007 Rapporter Del Skrevet 22. november 2007 DU får kløpulver blandet med vann, så den virker ikke så bra lenger Jeg vil ha alle episodene av Mythbusters i HD-kvalitet. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Du får alle episodene i Hd kvalitet, men automatisk blir 2000 dollar trekkt fra bank kontoen din... Jeg vil sove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Du får alle episodene i Hd kvalitet, men automatisk blir 2000 dollar trekkt fra bank kontoen din... Jeg vil sove Du sovner, men du våkner aldri igjen. Jeg vil bli ferdig med leksene mine sånn at jeg faktisk kan sove en natt denne uken. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Du blir ferdig med leksene så får du såve en natt, men etter den natten er det så fylt opp med lekser igjenn at du ikke kan sover på 3 måneder. Jeg ønsker meg en Ødelagt ferrari Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 det får du. men den virker ikke! Jeg vil ha mer mentos som det ikke er noe galt med og jeg får det med en gang og ingen kan ta dem fra meg Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det er ikke noe galt med mentosene dine, men siden de er så feilfrie kan de verken ødelegges eller spises. Jeg ønsker meg et headset som ikke er drittungt, gammelt og som ikke har noen fatale feil, eller gjør slik at jeg får vondt i øra. Heller ikke med altfor høy lyd. :O Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Det får du. men de er laget av diamant og du tør ikke bruke dem jeg vil ha 6 i alle fag Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Staten bestemmer at karakterskalaen skal snues oppned slik at 1 blir best og 6 blir dårligst, og du får 6 i alle fag. Jeg vil ha en lengre helg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Du får lengre helg. Men du må på skole/jobb i helga likevel. Syyynd. Jeg ønsker meg sol. Mhm. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Du får så mye sana-sol at du får c-vitaminsjokk og dør. Jeg ønsker meg en liter proppellvann Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Du får så mye sana-sol at du får c-vitaminsjokk og dør. Jeg ønsker meg en liter proppellvann Ønsket innfris, men du styrter alt på engang og dør av forgiftning. Ønsker meg ei dame ^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ønsket ditt er oppfyllt, du får det du trodde var en dame, men viste seg til å være en transvesitt. "Here I come, herpes". Jeg vil ha en iskald is som ikke er for kald. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 det får du. men den er bare kald når du er på sola. jeg vil miste all søvnløshet Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Det gjør du, men du blir CP-skadet. Jeg vil ha venner som bare ikke sitter inne og spiller hele tiden, og som kanskje hadde blitt med ut en gang i blant for å finne på noe annet en kino. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Det får du. Men de er enda kjedeligere andre steder Jeg vil at jeg får alt jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Du får alt du ønsker deg nå til julen år 2304 Jeg ønsker meg en NAD C555 til jul (i år) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det får du. Men hunden min spiser den opp. Jeg vil ha en vill oter som raser rundt i Narvik når jeg er hjemme på Andenes Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 `det får du. men den sendes til deg først jeg vil ikke hat ørre lepper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå