KKake Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Du får ingenting, du får ikke en gang oppleve din neste bursdag... Jeg ønsker meg AIDS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Du får aids. og dør av det dagen etter. Jeg vil finne opp en ny virkende penicillin, uten bivirkninger av noen slag. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 det gjør du men den er bare en placebo jeg vil ha varmepumper Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 På grunn av skirveleifer så sendes det en prumpevarmer til deg. Jeg ønsker meg en 37" HD tv, en Xbox 360, Playstation 3 og en overaskelse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får 37"en, xBoxen, playstationen og overraskelsen. Dessverre var overraskelsen en overivrig valp som knuser de tre andre tingene du fikk i lykkerus over å få kos. Jeg ønsker å ha evnen til å gjøre heterofolk homo og omvendt =D Lenke til kommentar
binko Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Og det får du, men dessverre vil du alltid være omvendt legning av den du forandrer. Jeg ønsker at noen skrur av technoen som spilles i nabohuset. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 De skrur av technoen, men setter på trance. Jeg ønsker at denne tråden blir stengt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du blir bannet for å komme med et slikt innlegg. JEg vil ha en mandarin Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 DU får en mandarin, men den inneholder en bombe som sprenger når du skreller den. Jeg vil ha arve Røkke. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får arve Røkke, men du arver ikke en dritt av han.... Jeg vil ha en uknuselig 40 Full-HD LCD TV! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får den. Den kan ikke knuses, men den kan smelte. Og ettersom jeg følte for å tenne på noe, så tente jeg på den. ^^, Jeg vil ha evnen til å knekke skiene til de satans skiløperene, uten å komme i nærheten av dem. oO Lenke til kommentar
greiven Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Det blir en bug, og du knekker føttene dine i stedet. Jeg vil ha en Iron Maiden billett til Trondheim i sommer. Neeeei, stemmer det har jeg allerede. Da vil jeg ha en million norske kroner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får en million norske kroner. Men, du finner på noe idiotisk, så du får en bot på en million norske kroner og Iron Maiden billett. ^^, Jeg ønsker at noen kunne komme og gi meg ett teppe. *fryse* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får et teppe med varmeledninger. Dessverre blir det overbelastet og tar fyr. Du blir skallet. Oo Jeg vil bli ferdig med sidemålsstilen min og få en god karakter på den. :\ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du blir ferdig. Du får 6+. Men karakteren teller ikke. =O (Der har du for å gjøre meg skalla! xD) Jeg ønsker meg lange negler. Sånn, normalt lange negler. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 det får du men de sprekker jeg vil ha kule klær Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får kule klær, men siden din mening om hva som er kult er helt anderledes enn hva "normale" folk mener er kult blir du mobbet for klærene dine og tar selvmord. Jeg ønsker meg en PC som kan dra Crysis på Very High med 200FPS. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Det får du av meg ! Jeg gir den til deg ! helt gratis ! Imot at du knuser den totalt ! Ingenting skal fungere ! Haha ! Jeg ønsker meg andre wishes en en god pc, ny tv eller penger ! Plz ! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Ønske oppfylt. Folk begynte å ønske seg spill i stedet. ^^, Jeg ønsker meg pratende gardiner. Mhm. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Du får pratende gardiner, men de hater meg og hopper ut vinduet og tar selvmord. Jeg ønsker meg mer smårips =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå