KKake Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Du får en røyk, men siden det ligger i naturlovene at en røyk må skade noe så skader den hjernen din og du ender opp som en grønnsak. Jeg vil at FBI gir tilbake nano-drakten min.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Du får den. Men der er så krafting at du ikke får lov å beholde den. FBI kommer og tar den. Jeg vil ha en røyk som gjorde akkurat samme effekt som vanelig røyk. Men som ikke skadet lungene mine. Det er faktisk snart virkelighet. Testes i Tyskland om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Du får en røyk, men siden det ligger i naturlovene at en røyk må skade noe så skader den hjernen din og du ender opp som en grønnsak. Jeg vil at FBI gir tilbake nano-drakten min.. Du får den tilbake, men FBI misforsto, og gir deg en vanlig drakt med en innebygd Creative ZEN Nano MP3-spiller (som forøvrig de anser som nano-drakt). Jeg ønsker meg pannekaker og vafler og sol og fint vær i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 det skjer. dessverre går verden under om 2 timer og du rekker aldri å få se ønsket ditt i oppfyllelse. i want a bitch. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 det får du og du blir blakk jeg vil ha alle lekser i verden Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Du får det og gjør alle, blir smart, finner opp en kur for alle sykdommer og en løsning til U-lands økonomiske problemer men en annen person stjeler ideene dine og får all æren. Jeg vil ha en lowrider Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Du får en lowrider så lav at du ikke kan kjøre den på en eneste norsk vei, selv småstein og grus kan ødelegge understellet på den. Jeg ønsker meg et micro-atx hovedkort som støtter SLI og to GeForce 8800GT . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 det får du, men det er kun støtte for win 95. Jeg vil ikke legge meg! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Du trenger aldri å legge deg igjen. Du dør av søvnløshet. Jeg ønsker meg en kul Zippo lighter, sån som de har i X-Men filmen. Endret 13. november 2007 av Slevin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Den virker kun på månen. Jeg vil bli mod. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 det blir du i 48 sekunder jeg vil bli rik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 rik på død hudceller. jeg vil bli admin Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Du blir det, men blir lei av å si de samme tingene om og om igjen til snørrunger som ikke klarer å bruke search eller lese reglene, og henger deg selv. Jeg vil ha The Orange Box Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg vil ha The Orange Box Du får den. Men boksen var tom. Jeg vil ha "lappen" i morgen. Endret 13. november 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 lappen er en lapp der det står at du må gi fra deg alt du eier og har til Joker Nord. Jeg vil bli homo Gjett hva? NOT! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Du blir homo. Snap Jeg ønsker meg en kamel, to poteter og et 3/12 godstog. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Du får 3/12 godtståg, det ligger på bunden av marianegropen ( 11000 Meterdyp) du får også en kamel, som er lenka fast inne i det 3/12 toget og potetene er dine, men du må hente dem ut av kamelens mage først, den som er på havets bund. Jeg ønsker meg en cola flaske Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Du får en colaflaske, men ønsket er så standard at alle Twisted-Wishes-horene dreper deg. Jeg ønsker at posten kan kjappe på å få sendt kortet mitt. Edit : Jees, for sent. Endret 13. november 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Posten sendte korte ditt, men feil kort! pwnd! Jeg vil at mobilen får fult batteri Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Mobilen din får fullt batteri, men simkortet blir herpa. Jeg vil ha enda en lowrider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå