Almadora Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 du får det men de sprenger jeg vil ha napalm Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du får napalm som tar fyr når du åpner eksen du fikk det i Jeg vil ha ny mp3 spiller Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du får en mp3-spiller, men det var fra Creative, så den søg. Jeg ønsker meg mer julebrus, siden jeg snart er tom. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 DU får en julebrus, men du kknuser flaska i forsøk på å åpne den og dør av indre blødninger ettersom du drikker en hel del glass. jeg ønsker meg plass på ntnu Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Du får plass, men du knuser så mange vinduer, er så frekk og driver med for mye seksuell trakassering, så du kastes ut. =) Hvordan Mp3 bør jeg få meg? (Jeg skifter ofte ut musikk, så jeg trenger ikke mer enn rundt 2 gb) Endret 11. november 2007 av Nie Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) B.l.a Breaking Benjamin jeg vil ha snø på julaften Endret 11. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det blir snø på julaften, så mye snø at dere snør inne... Jeg vil dø. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Du dør og finner ut at det er et liv etter døden som er enda mer ensomt og kjedelig enn det du hadde før du døde Jeg ønsker meg en hatt Endret 11. november 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du fikk en hatt. Men den var utrolig tøff, så jeg tok den. ^^ Jeg ønsker meg en eller annen gøy egenskap. Sånn, usynlig eller noe. xD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Du blir MasterChief Jeg vil bli Supermann Endret 11. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du blir en super mann (nei, det er ikke en orddelingsFEIL), men dessverre var det batman. oO Jeg skulle ønske noen kunne fortelle meg hva MasterChief er. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du blir sett teit på, og bedt om å Google det. Jeg skulle ønske det var mer kaffe. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 du fikk mere kaffe, men du mista koppen med varm kaffe i skrittet, så visse deler blir ganske så hot.. jeg vil ha et nytt skjermkort! Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du får ett splitter nytt skjermkort! jeg ønsker at snus ikke skader overleppa, eller tankøttet mitt lenger Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det gjør ikke det lengere fordi du ikke har noen overleppe eller tankjøtt etter all snusinga di Jeg ønsker at jeg slapp den 2 og en halv time lange bussturen i kveld Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det slepp du, men du må ta ein fire timer lang biltur i stedet. Eg vil at ein fyr på Travian skal slutte å angripe meg heile tida. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 det slipper du men det blir 4 timers biltur jeg vil ha en pistasjbolle til Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Pistasjboller har jeg aldri hørt om, så det kan du ikke få. Jeg vil teste p-piller for menn, selv om det høres helt sykt ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du blir trukket ut som en av de "heldige" som får teste P-piller for menn, men et eller annet går galt midt i testperioden, og ditt kjønnorgan forandres til en blomst. Jeg ønsker at jeg fikk nano-drakten i Crysis. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Du får den. Men der er så krafting at du ikke får lov å beholde den. FBI kommer og tar den. Jeg vil ha en røyk som gjorde akkurat samme effekt som vanelig røyk. Men som ikke skadet lungene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå