Almadora Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 det blir det men kommer tilbake igjen jeg vil at alle i klassen "mister" mobilen sin i en vulkan i amazonas Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Alle i klassen din mister mobilen sin i en vulkan i Amazonas, men de mister uheldigvis deg også... Jeg vil at engelsk tentamenen vi skal ha i morgen står til en sekser. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Du får en sekser. Men det innebærer at du må ligge med den styggeste mannelige læreren på skolen. Jeg vil ha en flaske med Jack Daniels og en pakke med Lucky Strike. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 du får du men begge har gått ut på dato jeg vil ha firehundreogtjueni kroner. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Du får firehundreogtjueni kroner får å gjøre skitne ting, men blir skadet for livet og tar selvmord et par dager etter. Jeg vil ha xbox 360 til jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Du får firehundreogtjueni kroner får å gjøre skitne ting, men blir skadet for livet og tar selvmord et par dager etter. Jeg vil ha xbox 360 til jul! Du får en spesialbygd for DEG, men det eneste spillet som passer er Bratz og Barbie på eventyr. Jeg vil bli bannet fra forumet ^^ Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 du blir permanent bannet jeg vil miste alle mine warninger på runescape Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Du mister alle, men det går en time så har du tre ganger så mange. Jeg ønsker at alt fraværet mitt forsvant. -.-' Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 det gjør det men skolen tror du hacka systemet så du blir utvist jeg vil at creme bruulen blir ferdig på en to tre Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Siden det er så godt så blir den det. Men jeg tar og spiser den ! Mmm <3 Ta en øl ikveld eller ikke !? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det var ikke helt et ønske, Slevin, men meh. Du bøtter inn med øl, men mister en nyre. Jeg ønsker meg en Wii som ikke er ødelagt eller defekt, som har bra spill og ikke er for perfekt. (Zomg, rhymes!) Endret 9. november 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 det får du men jeg stjeler den jeg vil at katten sin døde kattunge blir gjenopplivet (selvom den døde for 3 år siden) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Katten din gjenopplives, men den har har blitt rabiat, og gjør så mye F*** at du må avlive den igjen. Jeg vil ha en kakemann og blank julebrus AAS JULEBRUS BTW! Endret 9. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 du får det men det blir tatt i tollen jeg vil at jeg ikke har vondt i magen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 du har ikke lengre vondt i magen, men du har vondt i ryggen.. jeg vil ha et glass cola! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 du har ikke lengre vondt i magen, men du har vondt i ryggen.. jeg vil ha et glass cola! Du får et glass cola, men det innheholder gift så du stryker med... Jeg vil ha et klokkevennlig s478 hk... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg vil ha et klokkevennlig s478 hk... Du får et klokkevennlig HK men du svir CPU Jeg vil være lykkelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 du blir lykkelig, mrn på bekostning av dine kjære. ¨jeg vil ha chips. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 du får sørlandschips Jeg vil til Tusenfryd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Du får dra til Tusenfryd, men den dagen du drar er det 10 minus grader og du blir tvunget til å ta alle berg-og-dalbanene, inkludert Super Splash i shorts og t-skjorte. Jeg ønsker meg ti hardisker på 1TB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå