Slonken Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får fri imorra men så mister du lommeboka så du må være hjemme og strømmen går så du kjeder deg sinnsykt jeg ønsker meg 1 palle med dop og ei uføretrygd Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får fri imorra men så mister du lommeboka så du må være hjemme og strømmen går så du kjeder deg sinnsykt jeg ønsker meg 1 palle med dop og ei uføretrygd 8734041[/snapback] Du får en palle dop, men det viser seg å være dårlig kokain, så etter å ha snorta det, så blir du dødssjuk og blir innlagt. Og med dette får du ei uføretrygd, men det er ikke mer enn 500 kroner måneden, for sosialen synes du er en dritt som går på dop. Jeg ønsker meg en perfekt dag, uten feil. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får fri imorra men så mister du lommeboka så du må være hjemme og strømmen går så du kjeder deg sinnsykt jeg ønsker meg 1 palle med dop og ei uføretrygd 8734041[/snapback] Du får en palle dop, men det viser seg å være dårlig kokain, så etter å ha snorta det, så blir du dødssjuk og blir innlagt. Og med dette får du ei uføretrygd, men det er ikke mer enn 500 kroner måneden, for sosialen synes du er en dritt som går på dop. Jeg ønsker meg en perfekt dag, uten feil. 8734064[/snapback] Men mot alle odds dør du. Jeg ønsker meg 2000 posts til, så jeg kan bli tatt litt seriøst på forumet. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får det men forumet "legges ned" jeg ønsker meg at jeg blir flink på skolen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du blir skikkelig flink på skolen blir nørd og mobba Jeg vil ha alt positivt og negativt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Alt som var Posetivt ble negativt og alt som er negativt ble posetivt. Jeg vil ha Skyss til Nærbø. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får Skyss til Nærbø. men blir voldtatt av busssjoføren jeg vil ha alt og ingenting Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får Skyss til Nærbø. men blir voldtatt av busssjoføren jeg vil ha alt og ingenting 8734347[/snapback] Du får alt og ingenting, men så mister du det i bakken så det knuses. Jeg vil ha en rød balong. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du fikk en rød balong men siden alle synger "Jeg vil ha en blå balong" så ble du den mest upopulære og derfor ødela du ballongen. Jeg vil se dama mi til helga. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du fikk en rød balong men siden alle synger "Jeg vil ha en blå balong" så ble du den mest upopulære og derfor ødela du ballongen.Jeg vil se dama mi til helga. 8734693[/snapback] du ser dama di... ha sex med en annen mann. Jeg vil ha god karakter på eksamen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) du ser dama di... ha sex med en annen mann. Jeg vil ha god karakter på eksamen 8734775[/snapback] Det får du, men på veien hjem etter eksamen blir du påkjørt av en buss, og dør momentant. Jeg vil ha en cola. Endret 29. mai 2007 av Andeby Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det får du, men den har får mye "coke" i seg så du dør! Jeg ønsker meg en splitter ny yamaha R1 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det får du, en som er trimmet også! Du blir tatt for å ha trimma sykkelen og den blir inndratt av politiet Jeg ønsker meg en linjal ------------------ Offtopic: Til alle dere som ikke har noe svar til ønsket som blir spurt, VÆR SÅ SNILL og ikke svar "da dør du osv". Det ødelegger leken, og det har jeg sett alt for mange ganger til at det i det heletatt skal være morsomt. Så PLEASE SPAR MEG! Finn på noe annet! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Du får en linjal, men den er bare 1 micromillimeter lang Jeg vil på do Endret 29. mai 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du går på do, pass på at du ikke skaller i taket Jeg ønsker meg en 30 centimeters linjal! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det får du men resten av verden ble 1000 ganger større. Jeg ønsker meg en saks Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Du får en saks, og så spiller du postal 2 og legger merke til "Running with scissors" og det MÅ du bare prøve, det endrer meg at du får den 23cm opp i endetarmen og må amputere Jeg vil ikke dø! Endret 29. mai 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du dør men du får operert hjernen sånn at du ikke vil dø alikevel! Jeg vil at noen skal stjele sykkelen min Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 sykkelen blir stjelt , men poletiet er noen smartinger så finner den tilbake til deg , bar at den var HELT vraka da jeg ønsker meg en 125cc GPR motor. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får en 125cc GPR men skjærer den når du skal bremse Jeg vil ha 150,- på kontantkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå