Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får fri imorra men så mister du lommeboka så du må være hjemme og strømmen går så du kjeder deg sinnsykt

 

jeg ønsker meg 1 palle med dop og ei uføretrygd

8734041[/snapback]

 

Du får en palle dop, men det viser seg å være dårlig kokain, så etter å ha snorta det, så blir du dødssjuk og blir innlagt. Og med dette får du ei uføretrygd, men det er ikke mer enn 500 kroner måneden, for sosialen synes du er en dritt som går på dop.

 

Jeg ønsker meg en perfekt dag, uten feil.

Lenke til kommentar
du får fri imorra men så mister du lommeboka så du må være hjemme og strømmen går så du kjeder deg sinnsykt

 

jeg ønsker meg 1 palle med dop og ei uføretrygd

8734041[/snapback]

 

Du får en palle dop, men det viser seg å være dårlig kokain, så etter å ha snorta det, så blir du dødssjuk og blir innlagt. Og med dette får du ei uføretrygd, men det er ikke mer enn 500 kroner måneden, for sosialen synes du er en dritt som går på dop.

 

Jeg ønsker meg en perfekt dag, uten feil.

8734064[/snapback]

 

Men mot alle odds dør du.

 

Jeg ønsker meg 2000 posts til, så jeg kan bli tatt litt seriøst på forumet.

Lenke til kommentar
Du fikk en rød balong men siden alle synger "Jeg vil ha en blå balong" så ble du den mest upopulære og derfor ødela du ballongen.

Jeg vil se dama mi til helga.

8734693[/snapback]

du ser dama di... ha sex med en annen mann.

 

Jeg vil ha god karakter på eksamen

Lenke til kommentar

Det får du, en som er trimmet også! Du blir tatt for å ha trimma sykkelen og den blir inndratt av politiet

 

Jeg ønsker meg en linjal

 

------------------

 

Offtopic:

 

Til alle dere som ikke har noe svar til ønsket som blir spurt, VÆR SÅ SNILL og ikke svar "da dør du osv". Det ødelegger leken, og det har jeg sett alt for mange ganger til at det i det heletatt skal være morsomt. Så PLEASE SPAR MEG! Finn på noe annet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...