Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 du får game joggesko en skinnjakke funnet i kloakken og blir en uke alvorlig syk jeg vil at pizzaen blir fortere ferdig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Ovnen din går i ultraspeed modus, og når du går for å sjekke om pizzaen er ferdig finner du den i form av en askehaug på bunnen av ovnen. Jeg ønsker meg et øre i panna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Du får et øre i panna. Og et på brystet, tre på magen, en midt i rumpa, og alle andre steder hvor du ikke vil ha dem. Jeg vil at den jeg tenker på nå skal bli kjæresten min.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Den du tenker på nå blir kjæresten din, men viser seg å være en syk drapsmann. Jeg ønsker meg et GeForce 8800GT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Du får et øre i panna. Og et på brystet, tre på magen, en midt i rumpa, og alle andre steder hvor du ikke vil ha dem. Jeg vil at den jeg tenker på nå skal bli kjæresten min.. Den du tenker på ender opp med og bli din verste fiende Jeg vil ha brus, som det ikke er køddet med... EDIT: leif Endret 6. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) du får en brus som det ikke er køddet med. men det er coca cola jeg vil ha bruskorn (sånne man sår brus med) Endret 6. november 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ja men de er magiske og siden magi ikke finnes så fungerer de ikke Jeg ønsker at jeg satt på bussen hjem og det var fredag ettermiddag Endret 6. november 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 her ble det mye forvirring... tar det fra der jeg mener det er gyldig: Du får oppleve Geforce 8800 Ganger Ti og nå er det bare grøt igjen av deg Jeg ønsker at Einstein ble reinkanert Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 det ble han men han bomba pentagon og skylte på deg jeg vil ha en mobiltelefon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Du får en mobiltelefon, men inne i den skjuler det seg en atombombe som sprenger deg og hele hjemmekommunen din til helvette hvis du prøver å ringe eller motta anrop med den, uheldigvis bestemte noen seg for å kødderinge til deg. Jeg ønsker meg en flashdisk med 100 terrabyte. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 det får du men den er like stor som pentagon og du får ikke flyttet den. jeg vil ha en usb port Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 det får du men den er like stor som pentagon og du får ikke flyttet den. jeg vil ha en usb port Du får en usb port, problemet er at den er en modell i stor størrelse, størrelsen tilsvarer rommet ditt... Jeg vil at latterkongen skal pelle seg av forumet asap! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Latterkongen peller seg av forumet, og vi levde alle lykelig alle våre dager... fra til han kom tilbake fra toalettet. Jeg ønsker meg en kork Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Latterkongen peller seg av forumet, og vi levde alle lykelig alle våre dager...fra til han kom tilbake fra toalettet. Jeg ønsker meg en kork Du får en kork, problemet er at du stjal den fra brusen min... *drepe* Jeg vil ha en ny brus... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Du får cola, på boks Jeg ønsker jeg sitter på bussen hjem til Skien og det er fredags ettermiddag Endret 6. november 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Du får cola, på boks Jeg ønsker jeg sitter på bussen hjem til Skien og det er fredags ettermiddag OT: Akkurat hva jeg ville ha, tusen takk... Du sitter på bussen til skien, det er ihvertfall det du tror, du sitter nemlig på en buss til et fengsel i russland.. Jeg vil ha penger! ekte penger! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Du fikk ekte penger. Problemet var at de ikke lenger var gyldige. =D Jeg vil ha søvn. -.-' Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 du får 56 års søvn jeg vil ha en ny mobil som ikek er farlig på noen måte Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Værsågod. Ny, ufarlig mobil. Spiselig til og med, da den er laget av marshmallows. ^^, Jeg vil ha en enhjørning. Mhm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Du får en enhjørning, men den ble skvist av alle postene til latterkongen. Jeg vil ikke ha ondt i halsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå