Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det blir han, men siden han er den nye hovedingrediensen i min "killer-drink" havner han i mixmasteren min. Jeg ønsker meg flere ting å putte oppi mixmasteren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du får alt du vil ha i mixmasteren din. Men den blir overbelastet og sprenger. sad.gif Jeg vil lære rubiks kube. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du lærer rubiks kube, men du blir avhengig av den, og sier opp jobb og slutter på skole for å sitte hjemme og løse rubiks kuber. Jeg vil til østlandet en tur, jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du får en flytur til østlandet, men det var med en q400 så understellet på flyet brekker sammen når dere landere og flyet sprenger. Jeg ønsker at skjermen min skal vokse i løpet av natta til en 22". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Skjermen din vokser seg til en 22" Men den blir også svart/hvit-skjerm med en oppløsning på 640*480 Jeg ønsker at jeg var rik Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du blir rik, på ingenting. Eg vil at eg skal få til CSS-koden eg holder på med skal funke skikkeleg. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 den gjør det men så kommer ny og bedre versjon som du aldri får jeg vil ha 20 pakker meg pringles rice infusion Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du får det som du vil. dessverre var de tomme. Jeg ønsker at jeg hadde en personlig buss. Altså, en buss jeg kunne knipse, også kom den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bussen er en modell fra 1920 og drikker fem liter bensin per kilometer og har blitt innvandert av edderkopper. Jeg ønsker jeg kunne fly Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kan fly, men ikke noe annet. Jeg ønsker meg evnen til å kunne sove akkuratt så lenge jeg ville og ikke fire ganger så lenge -_- Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 du klarer det men kolapser når du får for lite søvn jeg vil at katten føder uten problemer (Den føder nå) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Katta føder uten problemer, men den føder en valp. Jeg skulle ønske det var fri i morgen også. Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det blir fri i morgen, men det foregår på engelsk. Du blir invitert bort til en venn - helt gratis. Ønsker at noe faktisk skjer på skolen i morgen, utenom det vanlige tullet. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 du blir banket bevisstløs og når du våkner har du driti på deg jeg vil ha hull i tennene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ingenting blir forandret. Jeg vil bli syk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du blir syk. Lungebetennelse, også vokser det grønne horn med rosa striper ut av hodet ditt. Problemet er at lungebetennelsen forsvinner med det samme, men de grønne horna blir. ^^ Jeg vil ha drømmepulver. ^^ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 du får marerittpulver jeg vil ha en boks med pringles som ikke er tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 du får en boks med pringles men den er full med aids chips Jeg ønsker meg en stygg lærer Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 du får meg Jeg vil ha en vannflaske Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du får en vannflaske. Den er fylt med radioaktivt vann. Jeg ønsker nye sko, jakke og en uke fri fra skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå