Insomniatic Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 den funker så snart din kræsjer jeg vil ha en lørdagspizza Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 den funker så snart din kræsjer jeg vil ha en lørdagspizza Du får en lørdagspizza, men det er ikke lørdag og du kaster opp... Jeg vil ha Penger... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du får to hundre Tailanske Bath ! Jeg vil ha en demo tur i et av Norges F-16D jagerfly ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du får to hundre Tailanske Bath ! Jeg vil ha en demo tur i et av Norges F-16D jagerfly ! Du får en demo tur, men det krasjer og du dør. Jeg vil ha... pizza! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 du får et fly av en demo og styrter over atlanterhavet uten livreddnings båt og masse haier rundt deg jeg vil ha en sykkelpumpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 du får pizza de la brunsnegle. fifa08 eller fm08? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 fifa lade mobilen eller PC-en? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dere driver i feil tråd. Men, jeg later som om Latterkongen ønsket å lade mobilen eller PC-en. Begge deler ble ladet, overopphetet og eksploderte. =D Jeg ønsker at jeg bare plutselig var ren, slik at jeg slapp å gå i dusjen. xD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Du var plutselig ren, og var det alltid, du slapp å dusje mer, og hvis en jente/dama spurte om dere skulle dusje sammen kunne du ikke det, for hvis du gikk inn i en dusj så døde du. Jeg ønsker meg en ku. Endret 3. november 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du fikk en ku. Sammen med ring på fingeren. Og dere levde 'lykkelig' alle deres dager. Og jeg er ikke mann. Eller lesbisk. Bare litt bi. Så jeg kan gå i dusjen med mannfolk likevel. =D Jeg ønsker at noen blir med i dusjen. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det vandrer den HEITESTE gutten inn og vil ha deg med i dusjen (han på bussen, f.eks.), men han viser seg å være en rablende gal seriemorder. Takk og farvel. Oo Jeg skulle ønske det sluttet å blåse så jeg kan tvinge Nie ut til å ta bilder i kveld når vi er hos henne. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 DET må være TIDENES beste død da. ^^ xD Ønske oppfylt. Men Nie nekta likevel. ^^ Jeg ønsker meg at alt skolearbeidet var ferdig. Jeg har for mye å gjøre. -.-' Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Alt skolearbeidet ditt blir gjort ferdig av en snill fe. Dessverre er han ikke bare snill, han er dum og. Så alle tingene du gjør får såvidt en ståkarakter, og alle blir skuffet fordi "vi vet du kan bedre." Jeg ønsker at Nie skal ombestemme seg og VILLE være med ut og ta bilder i kveld. x) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Så lenge det er stå, så funker det for meg. xD Plutselig vil hun. Men hun kan ikke likevel, for hun har gnagsår under bena. =P Jeg ønsker meg en smart fe til å gjøre skolearbeidet mitt i fremtida. oO Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En smart fe gjør skolearbeidet ditt... men det var dessverre en ond fe, og du stryker i samtlige fag. Jeg skulle ønske at komplekse tall fantes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En smart fe gjør skolearbeidet ditt... men det var dessverre en ond fe, og du stryker i samtlige fag. Jeg skulle ønske at komplekse tall fantes. Klomplekse tall finns og spiser opp alle andre tall. :S Jeg vil ha totalforbud mot homser. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Dere driver i feil tråd. Men, jeg later som om Latterkongen ønsket å lade mobilen eller PC-en. Begge deler ble ladet, overopphetet og eksploderte. =D Jeg ønsker at jeg bare plutselig var ren, slik at jeg slapp å gå i dusjen. xD ble ufokusert av den andre posten Jeg vil ha totalforbud mot homser. Det blir det og du blir henrettet for å ikke være homse (jeg blir også henretta) jeg vil ha forbud mot å føde kattunger Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Forbudet kom, og ingen kattunger blir født. Men storken får det travelt med å levere kattunger, og samtlige kommer feil, og havner i senga di. Jeg ønsker at gardinene mine kunne se til helvete å henge i ro! xD Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ønsket ditt vekker dem til live og de blaffrer mer en noen gang ! Jeg vil at Battlefield 2 skal fungere og jeg vil ha en pakke med Lucky Strike ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 BAttlefield virker, men hver gang du er ferdig med å loade et mission får du blåskjerm. Jeg vil at Graham Norton ble adlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå