KKake Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Du får flere innlegg i "mine innlegg", men du blir bannet. Jeg ønsker meg en LCD-TV. Endret 31. oktober 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du får en knust lcdtv jeg vil ha et glass med saftvann Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du får en knust lcdtv jeg vil ha et glass med saftvann Du får et glass med saftvann, men det er baterisyre i glasset og du svir strupen din... Jeg vil ha en pokemon :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du får en båbafett jeg vil ha en Pikachu Pokemon! Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du får en båbafett jeg vil ha en Pikachu Pokemon! Men pikachu evolva til raichu, så du ga bort pokemonen til professor oak... Jeg ønsker meg en perfekt kjæreste (jente) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 du får en perfekt kjæreste men du blir så nærvøs av at ønske blir twista så du tar selvmord jeg vil ha flest poster i denne tråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er ikke et ønske... jeg vil ha en motorola mobiltelefon doh, trodde jeg var i gi et hint-tråden:P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ønske ble oppfylt, eneste problemet var at du etter en stund oppdaget at det var en Siemens i forkledning. Jeg ønsker kontroll over mine egne lekser. (Altså, at jeg bestemmer hva leksene er og OM det er lekser). Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du får det men ved et uhell bestemmer du at du får 23874 lekser i året. jeg ønsker at mitt forrige ønske ble oppfylt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det ble oppfylt. Men Siemens-tingen som gjemte seg inni angrep deg og bet av deg nesa. Mhm. Jeg skulle ønske jeg fikk vinger. =D Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du fikk vinger du ikke kan fly med jeg vil fly Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ønsket ditt ble oppfyllt, men du ble litt stormannsgal, fløy litt høyt også kunne du ikke fly lenger. =D Jeeeeeg vil ha ferie. -.- Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ferien kommer fort, men ÅNEI ! Den går for fort ! Så fort at du ikke merker den en gang. Jeg vil ha kniven som Bear Grylls bruker !! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ferien kommer fort, men ÅNEI ! Den går for fort ! Så fort at du ikke merker den en gang. Jeg vil ha kniven som Bear Grylls bruker !! Du får kniven, men du mister den i samme sekundet du får den. Jeg vil ha penger! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du får penger i en brannsikker safe i et brennende hus og du har ikke nøkkelen til noen av dem Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kom ikke med ett nytt ønske, så jeg kommer med en bombesikker ødeleggelse. Du døde. Uffdah. Jeg ønsker meg hodepinetabletter. =) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du får hodepinetabletter, men gjett hva, du dør av overdose! Jeg ønsker at det var den 16. nov idag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 du får hodepinetabletter, men gjett hva, du dør av overdose! Jeg ønsker at det var den 16. nov idag! Det blir 16. nov, men den er over før du rekker og innse at det er den 16.nov. Jeg vil at de neste 45 minuttene skal gå fort. (kjedelig på jobb... ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 de neste 45 minuttene går så fort at du ikke får godtatt din lønnsforhøyelse... jeg vil ha de syv dødsyndene på samvittigheten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du får de sju dødsyndene på samvittigheten og havner i helvette. Jeg ønsker at PC-en til kompisen min skal funke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå