WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får ikke en dritt Jeg skulle ønske en viss "latterkonge" slutta og spamme en viss tråd... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får en vakumpakket pose med chips. Men all chipsen er blitt til pulver. Jeg vil ha stor flatskjerm tv ! Full Hd og masse annet ! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skulle ønske en viss "latterkonge" slutta og spamme en viss tråd... Latterkong1 slutter å spamme ned "Hår i rumpe"-tråden. Jeg ønsker meg en sort Epiphone Les Paul Standard uten riper i lakken og ødelagt hals. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får det men den er inni en glassmonter full av lava jeg vil vite hvorfor wheelman påstår at jeg spammer denne tråden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Forde du ligger i annenhver post, og gir nesten ikke andre muligheten til og svare Jeg ønsker meg.... hmm... PENGER! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du får penger i en safe i et brennende hus jeg vil ikke at noen andre skal få muligheten til å svare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du får penger i en safe i et brennende hus jeg vil ikke at noen andre skal få muligheten til å svare you fail! Jeg svarer også Jeg ønsker meg hardware jeg kan klokke til døde... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du får det og blir tatt av politiet jeg vil ha rumpesårsalve Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det får du, men når du skal smøre det på, tar du noko anna, noko som klør j*vlig. Ergo du går rundt i fleire dagar og klør deg i rævva. :!: Eg vil at Latterkongen skal slutte å komme med teite ynskjer, og i tilleg slutte å spamme sidan han liggjer på 3. plass over flest innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 det får du men nå som latterkongen vet han er på 3th vil han prøve å komme på 1st jeg vil vite hva ynskjer betyr Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får vite det. Men til ingen nytte da du dør dagen etterpå. Jeg ønsker meg gode karaktere og et par sykkelhansker. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får gode karakterer, men kun ei stund og etter det får du dårlege karakterar resten av året. Eg vil at Latterkongen skal få inni hovudet sitt av "ynkjer" er nynorsk og er "ønsker" på bokmål. Og at han skal gløyme å spamme tråden. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 han gjør det men kommer med gode argumenter at han ikke spammer jeg vil ha godteri Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får godteri, som er dekket av et stoff som får deg til å slutte å spamme i denne tråden. Jeg ønsker meg en fjernkontrol av den typen som er i filmen "Click" Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du får det men manualen er på afganistansk jeg vil ha en papirkurv på skrivebordet Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det får du, men du blir drept i et spill. Så blir du sint å slår i papirkurven din. Du får vondt i armen å da kommer det en meteor å treffer deg i hodet. Jeg vil ha litt penger Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 du får litt falske penger jeg vil ha litt ordentlige penger Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du får litt ordentlige penger, men siden de også er litt falske får du Økokrim etter deg, men det slutter ikke der, for du finner ut at du rømmer landet istedenfor å bli tatt, så da får du CIA, FBI, Interpol og hele pakka etter deg, så du slår deg ned i noen fjell i Afganhistan, men inne i en hule der møter du Osama Bin Laden som har fått med seg at det er en dusør på deg, og dreper deg for å gi deg til FBI, også blir Bin Laden venn med George W. Bush, konventerer til buddhisme og bestemmer seg for å kjempe mot terrorisme og global oppvarming. Jeg øsnker at Diskusjon.no sin server blir nede i 1/2 minutt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 den blir det men bare hos deg jeg vil at katten sleiker meg i anskiktet i et halvt sekund Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det gjer den. Den blir så kåt at den voldtar deg. Eg vil at mp3-en min skal ha større plass, får så vidt plass til musikk på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå