Den store P Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ønsker meg kølle Det får du, men den tilhørere en 60 år gammel mann og den er full av kukost, og du blir tvunget til å suge den rein. Jeg ønsker at jeg gikk på samme stoff som Martha, så jeg å kunne snakka med engler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ønsker at jeg gikk på samme stoff som Martha, så jeg å kunne snakka med engler. Du våkner opp og er dekket av englestøv. Jeg ønsker meg et rom på Oslo Plaza. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det får du. Men blir stengt inne der for resten av livet ditt. Jeg ønsker at skolen plutselig fikk soveanfall. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg ønsker at skolen plutselig fikk soveanfall. Alle på skolen sovnet, men de andre våknet først, og når du våknet så var det av lukten av en feit gammel tysk sjømann som utforsket deg analt, mens alle andre i kalssen stod å lo å pekte på deg. Jeg ønsker meg en politibil, lik til den i Blues Brothers Endret 17. oktober 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det får du, men hele karoseriet detter av... Jeg ønsker meg store bananer Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ønsker meg store bananer Det får du, opp i rompa. Jeg skulle ønske jeg hadde en hest jeg kunne ri rundt på, og når jeg var lei av den, kjerne den opp til pølse, så e kunne tjent meg rik på salami bizznizz! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 salamien var giftig jeg vil ha en brusplante Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 den bruset over og drunknet jeg vil ha verdens beste laptop uten feil og mangler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får den, men blir limt fast til stolen som er limt fast til gulvet med verdens aller, aller sterkeste lim, noe som gjør at du aldri kan bruke et toalett eller gå til kjøleskapet noen sinne igjen. Jeg ønsker å vinne i lotto. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det gjlr du, men sammen med 1 million andre, så du får bare 10 kr. Jeg vil ha 15 svenske dverger kledd ut som Angelina Jolie. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får femten svenske manne dverghunder kledd ut so Angeline Jolie. Du blir tvunget til å bo sammen med dem i en liten bok med målene 7mx7m i to uker. Jeg ønsker at jeg får minst en femmer på framføringen om solceller på fredag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får femmer, men resten av klassen får sekser. ønsker meg en kald cola nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får en cola, men flaska ender opp kjørt ned i halsen din, som fører at du må til legevakten og få den opperert ut. Jeg ønsker meg en ny mp3-spiller. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får en mp3 spiller, men bare med de fryktelige sangene som er med på den og lyden er alt for høy! Ønsker meg fint vær. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ønsker meg fint vær. Du får fint vær, altfor fint vær, 50 grader ++ hele tiden, blir aldri natt, aldri regn, og du blir dehydrert og dør kort tid etterpå. Jeg ønsker at jeg aldri trengte å sove igjen Endret 18. oktober 2007 av Den store P Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det skjer, men du dør etter en ukes tid. Jeg ønsker meg en "valgfri farge på designet" mulighet på forumet her ! Endret 18. oktober 2007 av aGal Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det skjer, men rett etter at den muligheten er lagt til kræsjer forumet og alt blir borte for alltid, så diskusjon.no må starte på nytt. Jeg ønsker at jeg ikke har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du har nå vondt i nakken istede Jeg vil ha en flaske IsTe Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du får to flasker med lunken PissTe. Jeg ønsker meg en super god bilde printer. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Printeren er din, men det er ikke mulig å oppdrive blekk/laserpatroner. Ønsker meg bedre motivasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå