Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du får den, året ettter din egen begravelse. Jeg vil reise rundt jorda, på luksus hotell, med drømmedama og uendeligt med penger. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ønske oppfyllt, men det viste seg at du hadde sett alt før og mye bedre på internett... Og drømmedama viste seg å være en mann... Jeg ønsker at morgendagen ikke var rene helvette Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Morgendagen er ikke rene helvette. Men morgendagen var skittne helvette. Jeg ønsker meg TG bilett til jul! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det får du, men du klarer å miste den inn i peisen. Jeg ønsker meg en kneip. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det får du, men du blir tatt for "kneip-vold" og må betale erstatning. Eg vil at me aldri meir skal ha bading i gymmen, spele gitar i musikken eller ha kjedeleg spansk (spank? neida). Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Greit det, men du utvikler ingen musikalske evner, blir operert av spansk helsevesen på ferie ved en feiltakelse og tilslutt drukner du. Jeg vil ikke på konf. undervisning idag. Endret 16. oktober 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 du slipper det i dag men må gå hver dag resten av uka. jeg ønsker meg større TV Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Du får en 108" TV, men i det du skal montere den faller den over deg og gjør deg hjerneskadet for resten av livet. Jeg ønsker meg en alpeloff. Endret 16. oktober 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jævli til brødsugen du skulle være da. Men joda, du får en alpeloff, bokstavelig talt, en loff formet som alpene i naturtro størrelse. Jeg vil ikke på konf. undervisning uten å bli utestengt fra noe som helst, nuka av Gud eller overkristne prester, kirketjenere/menighet o.l, og uten å ta noe som helst skade fysisk eller psykisk av å ikke gå på konfen. Konfen er om 32 minutter Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du slipper og gå på komfen og du blir tilgitt av gud og alt annen religiøs dritt. Men du blir kristen etter et TVprogramm, og angrer på at du skulket og tar ditt eget liv. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du glemte å ønske noe:) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ønsker at julebrusen min fordobler seg 6 ganger. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 den gjør det. men bare beholderen jeg ønsker meg el klømiddelpulver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du får det og tar det med på skolen for å bruke litt på lærerene. Men en av bøllene tar boksen og heller alt ned i trusa di...(Den verste sålangt) jeg vil ha slutt på reklame på tv2! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 tv2 stenger jeg vil ha en mobiltelefon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du får en mobiltelefon, men den fungerer ikke. Jeg skulle ønske det var mer fotball på TV Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det blir så mye fotball på TV at det ikke vises noe annet, noe som gjør oss som ikke liker fotball på TV sure og starter en ny verdenskrig, def f.eks atombomber er forkledd som fotballer. Jeg ønsker mindre fotball på TV. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det blir mindre fotball på TV, til fordel for shoppingprogrammer hvor homser skal kle opp 40 år gamle damer og få dem til å se 20 år yngre ut. Jeg ønsker total restitusjon i hele kroppen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du blir tvunget til prostutisjon istedet. Jeg ønsker at denne skoledangen skal være over. NÅ ! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du døde. Jeg ønsker meg kølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå