Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk en tur til Nederland, i en 16 fots gummijolle med 4,5 hesters motor, og samme dag som du drar får du også høre at det er meldt orkan i nordsjøen, men da hadde du allerede satt deg i båten og du kan ikke gå i land igjen, for setet du sitter på i båten er dekket med superlim som holder i 72 timer. Så god tur!

Jeg ønsker meg en loff.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg gitarevnene til Jimi Hendrix, Mark Knopfler, SRV og Eric Clapton.

Det får du, men dagen etter du har signert en platekontrakt verdt 400 milliarder, så kommer "pingvinen" fra batman og biter av deg alle fingrene, så du aldri kan spille gitar igjen.

Jeg ønsker fred i verden! MOAHAHAHAH!

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en kufiolett ballong med snørrgrønne flekker!

Det fikk du i bursdagsgave i din mor, men den sprengt og var full av bæsj, mamman din er ikke særlig glad i deg, og du er adoptert. :p

Jeg vil dø i en forferdelig terrorist handling som innvolverer Nukes... Masse masse nukes!

Lenke til kommentar

Neste uke drar du på flyplassen for å ta turen til Tyskland på en overraskelsesferie.

Etter en liten stund i flyet går du på do, og imens hører du et helvetes bråk utenfor, muslimer har kapret flyet, og de har en bombe framme i cockpiten.

Etter å ha gjemt deg i en halv time på do begynner en av passasjerene å leke helt, og det bli masse skyting. Blandt annet pilotene dør og flyet styrter i en rasende fart. I kræsjet overlever du, og ingen andre. Du ligger på bakken midt i ingenmannsland og blør sakte ihjel mens fugler spiser leveren din.

Jeg vil bli skutt i hodet og dø momentant.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar
Jeg vil ha skyss raskt rett hjem istedenfor å vent i 40 min og kjøre buss i 45 min...

Petter Solberg kommer å kjører deg hjem i en fitte fart, men hjemme finner du hele familien din slaktet og blod over hele stua.

Jeg vil ha en ønske som blir vridd til det ugjennkjennelige :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...