Dudelidude Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du får frisk luft, du blir bindt i et tre oppå en mauertue, helt naken. Jeg vil bli kvitt forkjøleslsen. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du blir kvitt forkjølelsen men får Brokitt og Urininfeksjon istede. Jeg vil ha nytt kamera. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Du blir kvitt forkjølelsen men får Brokitt og Urininfeksjon istede. Jeg vil ha nytt kamera. 9630541[/snapback] du får et nytt ødelagt som er en b-vare og dette vil si at det er ødelagt. vil ha namnam Endret 4. oktober 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 du får en bæsj jeg vil ha slim Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 men alt du ender opp med er shady vill ha djevelen Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Men han vil ikke ha deg. Jeg vil ha CS 1,3 Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du fikk en cd, men alle pc'ene var for bra, så alt du ente opp med var en ubrukelig cd. Jeg vil ha en papir lapp med noe hemmelig (dirty) skrevet om den som svarer på ønske mitt. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du får papirlappen, men siden jeg oppfører meg eksemplarisk blir du skuffet. Jeg vil ha et hus på månen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du får hus på månen. Men du har verken penger til å dra dit eller bo der. Jeg vil ha en overaskelse. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 det fikk du! du fikk ikke no! suprise:P Jeg vil ha en dasspapir rull. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får hus på månen. Men du har verken penger til å dra dit eller bo der. Jeg vil ha en overaskelse. 9635593[/snapback] du fikk verdensundergang jeg vil ha jessica alba Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 sorry man, jeg var først Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ja sry du får en brukt dasspapir rull opp i nesa jeg vil ha jessica alba Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får jessica alba, men siden navnet er med små bokstaver mener du en liten neger gutt i den fattigste stammen i sør-Amerika. Du må besøke han, og ender med at du blir spist opp. Det viste seg at de var kanibaler og spiste deg. Jeg vil ha et nytt Motherboard, helt nytt, ingen riper, ingen feil, det fungerer perfekt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får et nytt motherboard, som er helt nytt, uten riper og funkerperfekt, bare synd det ligger inne i en uåpnbar eske av nanokarbonfiber på havets bunn utenfor Island. Jeg ønsker at jeg er på The Experience. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du er der, men det er for å rydde, etter der var over Jeg skulle ønske jeg flyttet denne helga isteden Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Dere flytter også, men til charrapunji eller hva faen Et sted nær mount everest, det stede hvor det regener mest i verden:) Jeg vil ha misheard lyrics av Nightwish - Wishmaster. Endret 5. oktober 2007 av Dudelidude Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får misheard lyrics av Nightwish - Wishmaster, men teksten er på polsk, og du skjønner ikke en dritt av hva som skjer. Jeg vil har mer Harry Potter. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Du fikk flere harry potter filmer men med et uhell fikk du feil film og hun jenta i The Ring kom ut og drepte deg. Jeg vil ha Max Payne 3 Ble noe feil med den setningen ja Endret 6. oktober 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det oppsto en skrivefeil og du fikk et lite bonsai tre som lignet litt på Max Payne ! Jeg vil ha en Xbox 360 med stol og ratt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå