General_Skurf Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vitsen du villa ha fjernet blir spred ut overe hele verden og du begyner å grine. Jeg vil finne en person jeg leter etter. 9591927[/snapback] Du finner personen du leter etter men finner ut at personen du leter etter egentlig er dobbeltgjengeren til en annen person. Jeg vil ha en dame med "benefits" altså rydding, vasking, matlaging osv Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Du får drømmedama, dessverre er hun gift fra før. Har 4 barn, mor til 2 og er manisk deppresiv. Jeg vil ha ett dvdstativ. Endret 28. september 2007 av KRZT Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Oppfylt! Du kan få mitt gamle(ødelagte) helt gratis! mot at du henter det... ønsker meg en pappeske med 2 hoder, 1 vinge og et barn som heter olaf! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Du får det, men dessverre blir han emo og tenner på seg selv (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp av andre enn meg -ikke er det siste i verden -ikke er fredet -jeg ikke må gjøre noe ekkelt for å få -ikke så perfekt at jeg ikke klarer å slutte å snakke om det og bli mobbet pga det -det er et rl eple -er fast og ikke et hologram -inneholder noen stoff som ikke skal være der Endret 28. september 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Al-Qaida setter C4 i eplet ditt. Gratulerer tannløse person... Jeg vil ha en isstorm... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Isstromen kommer. Den kommer. Den kom. Du er død. Jeg vil beherske ilden ! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du får elements of fire: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I form av en burn Jeg vil ha koffeinpiller til mandagslanet.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du får koffeinpiller, men siden 5g er nok til å drepe, dør du, siden du hev inpå alle sammen. Jeg ønsker at USB-kjøleskapet var bedre. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det ble bedre. Bedre til å varme ting. Jeg ønsker meg en Amobil. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det får du, men du mistet den i stolen din når du reiste deg. Så når du satte deg ned igjen fikk du den opp i rompa... Jeg ønsker meg en god Big One<3 Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du får det. Men den har ikke noe ost eller pizzabunn XD Jeg vil ha en messingplanke Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du får det. Men den har ikke noe ost eller pizzabunn XD Jeg vil ha en messingplanke 9602185[/snapback] Det får du, bare at den kom rett ned i hodet på deg da den falt ned fra en høybygning. Ønsker meg din kuk i rumpa Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det får du ikke for jeg er Hetro! Men du går på gaten og finner deg det... Jeg ønsker et musikkanlegg her på skolen! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Det får du ikke for jeg er Hetro! Men du går på gaten og finner deg det... Jeg ønsker et musikkanlegg her på skolen! 9610273[/snapback] det får du eller hele skolen, du ser de monterer opp så mange høytalere basser og forsterkere og skrur volumet på fullt, slik at hele skolen din nå blir døve Jeg ønsker meg en sjokolade forresten og det skal ikke være feil med den på noen måte og ingen andre får den eller spiser den opp.- Endret 1. oktober 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det får du, men den var utrolig liten, og du spiste den opp før du en gang trodde du hadde startet å spise den. Jeg ønsker meg en boks snus som aldri går tom eller blir tørr. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det får du, men den var utrolig liten, og du spiste den opp før du en gang trodde du hadde startet å spise den. Jeg ønsker meg en boks snus som aldri går tom eller blir tørr. 9610485[/snapback] du fikk en snus som aldri gikk tom eller tørr men du mista den over et kummelokk og den falt ned i kloakken Jeg ønsker det samme bare at viss den forsvant så poff så var den i lomma igjenn Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du får en boks snus, mister den i et glass urin, og siden den ALDRI blir tørr, så .... ja... jeg ønsker at ByLan kom med mer info NÅ! Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Men du stapper for mye snus i kjeften så du sprenges. Jeg vil ha über skills i Adobe Photoshop CS3 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ByLAN kommer med masse info. Og på slutten står det med stor skrift: AVLYST ! Jeg vill slutte med røyken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå