KKake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Plekterene dine ble vektløse og begynte å sveve rundt, men nå får du ikke tak i dem lenger. Jeg ønsker at softgunen min aldri har eksistert. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Softgunnen din har aldri eksistert, aka du har aldri hatt mulighet til å ønske deg at den aldri skulle ha eksistert, siden den faktisk aldri har eksistert, og siden du ikke kan ønske at den ikke skal eksistere, eksisterer ikke ønsket ditt, og du sitter med softgunnen din på fanget Jeg ønsker at plektrene ikke var vektløse, og at jeg ikke mast dem Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Plekterene legger på seg litt vekt. Men samtidig så mister du 99% av musklene i armene dine. Dette medfører at du ikke klarer å plukke opp et plekter i det hel tatt. Dermed mister du heller ingen. Jeg vil forsatt ha en Kimber Custom II. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du får en kimber custom 2 så prøver du den, så klarer du å bomme på blinken, Kula som gikk forbi blinken traff en kar i hodet lenger borte. Så alt du har nå er en tannkost i fengselet. Jeg vil ha en ny god, feilfri kontorstol som det ikke kan skje noe gale med. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det får du men det er ikke noe galt med den men den er gal! Jeg vil ha en klinkekule! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du får en pose med klinkekuler slik at du kan velge den du vil ha men du mister posen på gulvet og sklir på kulen og brekker nakken :-/ Jeg vil ha en blå ballong Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ballongen blir blåst opp inni deg så du sprenger! Jeg vil ha en Tickle Me Emo! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du får en "tickle me emo" og du blir "tickled" hele tiden^^ jeg vil ha sjokoladepudding Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det får du, bare at Lednar spiste den opp. jeg ønsker meg et tårn med skruff tranbær. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du får et tårn med Skruf. Men jeg tar det Jeg ønsker meg 55 000,- norske kroner på kontoen min. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du får ikke igjen prellen din, fordi jeg sitter med den under leppa nå. Jeg ønsker meg 100 tårn med Skruf Sterk Løs og 100 tårn med Skruf Stark Portion, som aldri går ut på dato. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fordi snusen ikkje går ut på dato, er den steinhard og ubrukleg en annen til dørstopper. Ønsker at forsterkeren min ikkje lagar støy/forvrengingar i lyden Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke rart de slutta og lage støy, de slutta også å lage lyd! jeg ønsker meg et rom som rydder seg selv, ingen haker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du får et rom som rydder seg selv, og siden du ikke vil ha noen haker heller mister alle som går inn på rommet ditt haken sin. Jeg vil ha lekser som spiser seg selv. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke rart de slutta og lage støy, de slutta også å lage lyd! Jeg ønsker meg et rom som rydder seg selv, ingen haker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Du får et rom som rydder seg selv, men du får rommet fullt av menneskehaker og sitter igjen med hakene på rommmet og ikke i postkassen Jeg vil ha et spanskurs uten feil Endret 27. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Det får du men det blir feil med deg så du får ikke pratet spansk. Jeg vil ha en gul ballong idag. Idag ble du skutt General! Endret 28. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er ingenting i veien med spanskkurset bare spanskelæreren snakker bare polsk. Jeg vil ha en ape som kjæledyr Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du får en ape til kjeledyr, men du var allerede mongo. Så det skiftet... Jeg ønsker meg at en viss spøk blir fjernet Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vitsen du villa ha fjernet blir spred ut overe hele verden og du begyner å grine. Jeg vil finne en person jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå