jonas_blomster Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det får du, men den er vraka. Jeg ønsker å ha trekant! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får en trekant laget av papir... Jeg ønker at denne tråden blir stengt, ikke åpnet igjen og at det ikke blir laget en ny. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) den blir stengt , men siden den ble helt stengt så ble det ustabilitet på forumet og det sluttet å funke... Jeg ønsker at motorsykkelen skal funke.... NÅ ! Endret 29. mai 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den funker men det ble global oppvarming og alle døde Jeg ønsker at jeg blir mester i pianospilling Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du blir det ,men desverre hadde du noe skikkelig teite venner som bare såg på deg som en geek og de ble uvennene dine og gjorde livet dit til et levende helvette Jeg ønsker at den globale oppvarminen ikke skjedde , og at sykkelen fortsatt funket . Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den globale oppvarmingen skjer ikke, istedet får vi en global nedkjøling som fører til at alle veiene blir fulle av is og sykkelen din (som BARE har sommerdekk) blir ubrukelig på dette føret. Bittert. O så bittert. Eg ynska meg tre hundre raukvilevipjer! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får tre hundre raukvilevipjer! Men ingen visste hva det var Jeg øsnker meg 30000poser potetgull som har godt ut på dato som jeg spiser så jeg dør og jeg blir plaget. (Ødelegg den dere ) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får tre hundre raukvilevipjer! Men ingen visste hva det var Jeg øsnker meg 30000poser potetgull som har godt ut på dato som jeg spiser så jeg dør og jeg blir plaget. (Ødelegg den dere ) 8732031[/snapback] Du havner i helvete, der du blir voldtatt av djevelen hver dag. Og alle vet at han brenner... Auch! Jeg vil ha en nål i blodåren... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får en (infisert) nål i blodåren Jeg vil ha noe ekkelt som jeg spiser og blir torturert og alt negativt som fins i hele verden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får en (infisert) nål i blodåren Jeg vil ha noe ekkelt som jeg spiser og blir torturert og alt negativt som fins i hele verden. 8732246[/snapback] Du gjør det. Men du havner i underverdenen der dette er så ille at du begynner å grine... Nå jeg vil fly som en fugl... Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg vil ha noe ekkelt som jeg spiser og blir torturert og alt negativt som fins i hele verden. 8732246[/snapback] Du får alt dette, men så syntes folk så synd på deg, at de hjalp deg ut av alle knipene du måtte ha Jeg skulle ønske jeg hadde melkesjokolade (som ikke er gått ut på dato) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får en melkesjokolade som ikke har gått ut på dato men den er full av bajs Jeg vil ha brus og jeg skal lide og jeg kommer til å like det så hater jeg det så blir jeg reddet og liker det men så skjer alt igjen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får brusen, men så mister du den i golvet, ergo den er død Ønsker meg litt mer vind Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 du får en tornado og du dør jeg vil ha potetgull og alt ved den er forhåndstenkt så ingenting ille vil skje. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får potetgullet, men går lei Jeg vil ha det litt mer stille Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) for sent Endret 29. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Ingenting skjedde heller. Og det ble så kjedelig at du døde av ensomhet. Jeg vil ha noe godt å spise JIPPI! EDIT: Å herre, mange før meg. Den var ment til Latterkongen. Endret 29. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Ingenting skjedde heller. Og det ble så kjedelig at du døde av ensomhet. Jeg vil ha noe godt å spise JIPPI! EDIT: Å herre, mange før meg. Den var ment til Latterkongen. 8732364[/snapback] Du får noe godt å spise... eller dvs, du blir tilbudt noe godt å spise. Men før du får dette, er du nødt til å spise noe så ufyselig sunt først, at du ikke vil ha likevel. Jeg vil ha en sunn og frisk og søt liten valp, som er sterilisert og vaksinert mot alt mulig. Endret 29. mai 2007 av SilentAngel Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du får potetgullet, men går lei Jeg vil ha det litt mer stille 8732347[/snapback] Du fikk det litt mer stille, men så ble det så stille at du ble deprimert og gikk og hengte deg. Jeg ønsker meg en iste. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Den var vaksinert mot mennesker også så når du skulle ta på den døde du. Jeg vil ha månen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå