Dudelidude Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du får en loff, loffen ligger på havets dyp å råtner. Jeg ønsker meg en ny mobil Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du får en ny mobil. Men bakgrunnen er låst på en meget feit, stygg og naken dame Jeg ønsker meg en ny 24 " skjerm. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det får du, bare synd det er 100% pixel feil på hele skjermen, og den er kjøpt over Ebay, uten garanti. Jeg ønsker meg en helt nytt webcam uten feil. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du får et feilfritt webcam, men det er klint inn med elefantbæsj. Jeg vil at døgnet skal forlenges til 26 timer. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Det går ikke. Du er ikke bestemt nok til at det lar seg fullføres! Jeg vil ha IRL epix! Endret 23. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det får du, men du blir hacka og ze epix are zeh gonez! Jeg ønsker å bli powerskilla på gitar. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du våkner i morgen og er sinnsykt gitar, men for å håndtere så mye gitarskills på så kort tid blir du autistisk og delvis funksjonehemmet. Alt du kan nå er å spille gitar. Jeg vil ha et par nye Peter Erskine Ride stick trommestikker. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det får du, men dette her kommer vel som en overraskelse: Du knekker dem! Jeg vil få masse gitarskills uten å bli verken autentisk, funksjonshemmet, gal, suicidal, morderisk, overlegen, dum osv. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du blir drit god på gitar, bare synd du ikke har fingre til å spille med lenger. Jeg ønsker meg ørepropper til Dream Theater konserten på lørdagen (29.09.2007) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du får ørepropper, bare synd de blir 100X større ved kontakt ved ørevoks og hodet ditt sprenger. Ønsker meg en paintball markør. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det får du og du markerer deg selv med paintball-kuler... Jeg ønsker meg en rosa elefant Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det får du men, men du møter den i himmelen. Jeg ønsker meg fri fra jobb:) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det får du. Du skjønner, du faker en veldig ille sykdom men får den 2t etterpå. Jeg vil ha en rosa helikopter for å komme meg til himmelen for å se på den rosa elefanten! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det får du men det går tomt for bensin på vei opp så du detter ned krasjer, og overlever. Jeg vil ha kur mot sykdommen jeg fikk Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Joda, det finner du. Den består av en Snosjkov og en JallaMario som sniker her på topicen akkurat nå Jeg ønsker at neste post skal inneholde et bilde Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Joda, det finner du. Den består av en Snosjkov og en JallaMario som sniker her på topicen akkurat nå Jeg ønsker at neste post skal inneholde et bilde 9562036[/snapback] Det gjør den ogso -----> , men ikke mer en smailey Jeg ønsker at jeg kunne fly av gårde Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 du kan fly, men kræsjer med en fugl som gjør deg blind. jeg ønsker jeg kunne bæsjet, tisset og runket samtidig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det kan du nå, bare synd at det fikk frem din skjulte fetish for tiss og bæsj. Jeg vil ikke dra på telttur i dag. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) du trenger ikke å dra på teltur, men huset sprenger så du må overnatte i telt uansett. Edit: Jeg ønsker at flere folk skal bruke denne Twisted whises tråden. Endret 24. september 2007 av daneriks Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 du trenger ikke å dra på teltur, men huset sprenger så du må overnatte i telt uansett. Edit: Jeg ønsker at flere folk skal bruke denne Twisted whises tråden. 9562470[/snapback] Det gjør folk etter du klarer å skrive det riktig Jeg ønsker meg en stor pose godteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå