Konnis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du finner det, men katten DIN spiser det opp! Jeg ønsker meg en stoooooo. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når fikk jeg katt? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du får en sto. Men siden jeg ikke vet hva det er stjeler jeg den Jeg ønsker meg en iskalt fanta som ikke er blitt gjort noe faenskap med! Endret 18. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du får en sto. Men siden jeg ikke vet hva det er stjeler jeg den Jeg ønsker meg en iskalt fanta som ikke er blitt gjort noe faenskap med! 9521810[/snapback] Du får en fanta, men det er gjort masse satanskap med den. Jeg ønsker meg en ferdig stil til innlevering i engelsk, som gir meg, og ingen andre, en god karakter. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det får du, men det hjelper ikke når du stryker i alle andre fag! Jeg vil ha Mega-Tron som hører på alt jeg sier. Tyverisikker og faen-satan-jævelska sikker Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du får en Mega-Tron som hører på alt du sier, men du forsnakker deg og fæle ting skjer med bakenden din Jeg ønsker meg en Coca-Cola monkey! Endret 18. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Folkene på the cocacola company tok feil og sendt deg en Coca Cola Moonkey. En liten plast leke. Den knakk da du åpnet pakken. Som du måtte batale porto og frakten på. Jeg har lyst på en pakke Lucky Strike. Den skal være itakt og ikke ferdig røyket. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det får du, men Guybrush tok den. Eg vil ha ei hylle over PC-en. Edit: Endret så det passet forrige ynskjet. Endret 18. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du får en hylle over PC-en, men den faller ned og ødelegger alt som har med PC å gjøre. Deriblant tastaturet på naborommet. Jeg ønsker meg en stoooooooO (med stor o på slutten). Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det får du, men jeg stjeler den igjen! Jeg vil ha en ekstern harddisk!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det får du, men jeg stjeler den igjen! Jeg vil ha en ekstern harddisk!! 9522391[/snapback] Du vill få en harddisk som har "ute av kabinettet" opplevelse. Stakkars disken tok farvell. Jeg ønsker meg en Dobbel Quad 6800. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det får du, bokstavelig. Fabrikkfeil = Siamesiske prosessorer som ikke passer i sokkelen. Jeg vil at Mega-Tron skal reparere ræva mi etter det som skjedde. Endret 18. september 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 De prøvde men mislykkes... Ja vil ja meg ej graskleppar Lenke til kommentar
siggii Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du fikk en gressklipper. En skikkelig stor boks, som til slutt viste seg å inneholde en kjøkkensaks. Jeg ønsker at det begynte å regne oppover Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 'DEt gjorde de tså det ble hetetørke Jeg vil ha et oimasdal flaskebrann Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du får oimasdal flaskebrann, men mister den i bakken, faller over den og svir bort dine edle deler... Jeg vil ha en elg på et kjøkkenbord... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Ja, men du har sex med den (føler meg utrolig trøtt nå ) Vil være våken og opplagt! Endret 18. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du blir veldig våken og opplagt etter en deilig kopp kaffe som ble laget av Snosjkov. Jeg ønsker at jeg var ren og pen! Endret 18. september 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det var du......helt til du ble stygg igjen (no offence ) jeg ønsker at jeg fikk vite hva "Snosjkov" er Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du får vite kva snosjkov er, derfor kjem snosjkov og voldtar deg. Eg vil banke litt vett i hovudet på ein eg kjenner i klassen. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Du banker vett i hodet på klassekameraten din. Litt for mye vett, for snart kommer han med sin grufulle, utspekulerte hevn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå