Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får listen og sangene er dritdigge. Dessverre er du døv og kan ikke høre på sangene. Jeg vil bli rik, uansett fremgangsmåte! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du blir rik, grunnet snosjkov. Du dør Jeg ønsker også å bli rik, uansett fremgangsmåte! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får snosjkov. Jeg vil at klokka skal bli litt mer. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det blir den og du dør av hva? Jo, Snosjkov! Jeg er våken! Men jeg vil ikke være det! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Snosjkov hørte ønsket ditt og sørget for at du aldri mer blir våken. Jeg ønsker at jeg kunne dratt på The eXperience. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Du drar til TG, snosjkov er der, og drikker opp all colaen!! Jeg vil ut Endret 14. september 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du drar ut og møter på snosjkov! Jeg vil vite hva en snosjkov egentlig er, noe farlig er det tydeligvis. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Du får vite hva snosjkov er... Jeg vil inn igjen Endret 14. september 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du går inn igjen. Men treffer på snosjkov igjen ... Eg vil få større oppløysning når eg bruker Linux. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I morgen tidlig skrur du på den Linuxkjørende Pcen din, du ser med en gang at det er mye bedre SNOSJKOV!! Jeg vil ha Heavy metal pils Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 DU får en pils med små rustne spiker. jeg vil ikke jobbe i morra men få penger alikevel Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du får penger.. Av snosjkov Jeg vil ha søvn. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du får snøv men det blir en snøball midt i pungen! Jeg vil ha bil... Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 du blir glad fordi du får bil, men du koster på bilen so mykje fordi bilen er eit vrak at du ikkje har råd til bensin. Eg vil ikkje domme meg ut på festen i dag Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du dummer deg ikke ut... tror du... du trodde de lo med deg da du sang karaoke. Jeg ønsker at jeg ble mer våken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det blir du....... en laaaaaaang stund!....... Faktisk til du sovner inn! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg ønsker at du hadde et ønske Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 du får et ønske, og med det ønske ønsker du deg at du hadde noe å ønske med det ønske du fikk for ønsket du ønsket, og ønsket ønsker at du skal ønske noe ønsket kan oppfylle.. Du ønsker at ønsket du kunne ønske ble ønsket så du slapp å tenke mer på hva du vil ønske men i mellomtiden ble du så forvirret at du gikk å hang deg! Jeg skulle ønske jeg fikk komme inn på Johnny Logan konserten i dag!!! ARGG! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du får komme inn... men må stå å vente til konserten faktisk begynner Jeg ønsker meg en lommebok Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du finner en lommebok, full av penger også, men den tilhører moren til "Hammer-Petter" (som er en du ikke vil møte ). Jeg ønsker at det var lørdag i dag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå