Startfanet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De blir fiksa, men nå er de så über at du ikke har lydkort til dem. Jeg ønsker, nesten som Valkyria, at jeg snart finner mitt elskede Dunlop Jazz3 plekter som jeg mistet. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du finner det. Men det er i femten deler og du begynner å grine. Jeg ønsker meg kickboksing kurs nær der jeg bor ! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Du får kickboxingkurs som nabo, men plutselig en dag kommer en thai og slår deg i svime. Jeg ønsker at makten over snosjkov ikke bedrar meg. Endret 12. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Den bedrar deg ikke, den cheater på deg! Ikke vil jeg sove, ikke er jeg noe trøtt(la meg tidlig og så ikke på anime for en gangs skyld :o) men jeg ønsker at det var mer å gjøre på bussen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er nå mer å gjøre på bussen, men dessverre er du outsider og får ikke bli med på noe, og bussturen blir kjedeligere enn noen gang Jeg vil ha uendelig med bensin på sykkelen min Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Bensin funger ikke på trehjulssykler desverre... Skoledagen må ha mer piff i seg Så ønsker meg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Bensin funger ikke på trehjulssykler desverre... Skoledagen må ha mer piff i seg Så ønsker meg det 9484580[/snapback] Skoledagen får mer piff i form av feite kvinnelige strippere Jeg vil ha en brus, som ikke har gått ut på dato Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du fikk en brus, men inne i flaska fant du en Iberiasnegle. Jeg vil at dekket jeg punkterte på sykkelen lapper seg selv. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Den lapper seg selv. Men den lapper alt annet untatt den hullene som egentlig skulle lappes xD Jeg ønsker jeg hadde en cheeseburger Og nei, jeg blir ikke feit av den Jeg var først Krams! Endret 13. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dekkene lapper seg nesten helt selv, men en Snosjkov kommer for å legge siste hånd på verket Jeg vil at drittungene nedi gata blir drept av en Snosjkov. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dekkene lapper seg nesten helt selv, men en Snosjkov kommer for å legge siste hånd på verket Jeg vil at drittungene nedi gata blir drept av en Snosjkov. 9488258[/snapback] Det kommer en Snosjkov og dreper alle drittungene nedi gata, men dette skremmer foreldrene bort, og irriterende gamle damer flytter inn i hele nabolaget ... Jeg ønsker at ingen noensinne sier at jeg er dårlig til å twiste wisher igjen. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ingen seier det nokon sinne. Dei skriv det i staden ... Eg vil at Lars ikkje hadde dytta med så jævlig idag. Svir jævlig på albuen, og vanskeleg å finne rett stilling for armen utan å få vondt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Lars dyttet deg ikke. Dette fordi han fikk snosjkov dagen før. Han døde i frykt. Jeg ønsker med snosjkov på flaske. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du får snosjkov på flaske, men du mister flasken i bakken. Du snubler over snosjkov og detter oppå glasskårene som skjærer seg inn i kroppen din. Du blir lemlestet for livet og snosjkov er tapt for alltid. Jeg ønsker meg kubbe med ved, spiller ingen rolle hva hva den brukes til.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får en kubbe med ved, men den er gul Jeg vil ha en Bigmac meny:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får en BigMac meny, men når du skal til å spise den mister du den på bakken. Jeg ønsker at Vigrid blir borte på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Et sort flammehul åpner seg i bakken og Vigrid blir sugd ned dit de hører hjemme, desverre ryker du med ned i dragsuget. Jeg vil ha uran batteri til mobilen så jeg ALDRI trenger å lade den igjen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får et uran-batteri til mobilen, men du dør av stråling. Jeg ønsker meg 2x 256 MB DDR-SDRAM. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du får en 2x 356 MB DDR-SDRAM.. Levert på døra av en Snosjkov Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du ønsket deg tydeligvis ikke noe. Det gjør jeg... Jeg ønsker meg en liste med veldig bra sanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå