KKake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sarita kommer å sleiker deg, i rompa. Jeg vil ha en diamantbelagt Xbox 360 med titandeksel, og super vannkjøling, som aldri kan bli ødelagt, selv ikke av et nytt Big Bang, og denne skal overleveres av Bill Gates. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du får det men den var inne i en diamantbelagt safe med titandeksel, og super vannkjøling, som aldri kan bli ødelagt, selv ikke av et nytt Big Bang, og du har ikke nøkkelen/koden Jeg vil ha et glass meg papir Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du fikk et glass papir, men oppe i glasset var det også vann, så papiret var ødelagt. Jeg ønsker at vi ikke hadde lekser i helga. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det får du, men papiret har tidligere vært dynket i Radioaktivt avfall. Du dør. Jeg vil ha en blå usprengelig ballong, som er fyllt med vanlig luft å ikke helium. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du fikk et glass papir, men oppe i glasset var det også vann, så papiret var ødelagt. Jeg ønsker at vi ikke hadde lekser i helga. 9460655[/snapback] Du har ikke lekser i helga, men på mandags morgen. Jeg ønsker at IQ kommer ut og tar med seg en snosjkov til meg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg kommer ut og gir det snosjkoven din, dytter deg og snosjkoven inn i boksen og stenger den. Jeg ønsker at Konnis aldri får slippe ut med snosjkoven (hva det enn er så er det sikkert farlig) BTW: Hva i all verden er en snosjkov? Googlet det, men fant ikke noe. Endret 10. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det gjør han også, fordi han Konnis ble spist opp av snosjkoven når de ble alene Jeg ønsker å finne ut hva snosjkov er. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det gjør du, men du glemmer det igjen. Jeg ønsker at ord som snosjkov skulle bli bannlyst, siden det er umulig å finne ut av hva er. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Alle ord med Snosjkov blir bannlyst, men så kommer en korrupt Konnis og forteller det, og det blir etter det daglig brukt i alle hjem Jeg ønsker meg en kanin... Endret 10. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du får en kanin, men den er rystet over snosjkov. Den dør. Jeg vil at snosjkov forblir mystisk, og at jeg temmer det. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 En kanin får du , men blir på mystisk vis voldtatt av den lokale bjørnen og dør. Jeg vil vite hvorfor post-counteren min ikke fungerer som den skal. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du finner ut hvordan postcounteren fungerer, poster i OT baren blir ikke registrert, og da flyr du av hengslene og dreper en, og havner i fengsel... Jeg ønsker at matteleksene mine gjorde seg selv... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (Teller ikke ot-baren poster? Jaja, da vet jeg det. ) Matteleksene dine gjøres av seg selv, men de gjøres utrolig dårlig av seg selv, så mattelærer gir deg bunnkarakter. Jeg ønsker at jeg får mange penger til bursdagen min på fredag. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Du får mange penger på bursdagen, grunnet snosjkov. Du står i gjeld livet ut, og dør. Jeg vil at snosjkov forblir mystisk, og at jeg temmer det. Endret 10. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du temmer det og blir såpass glad i det at du får barn med det. Snosjkov/Konnisbarn som er skapt for å drepe. Jeg ønsker at jeg hadde noe annet å gjøre enn å poste ønsker. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du får noe annet å gjøre enn på poste ønsker, du mottar snosjkov. Du dør Jeg skulle ønske at folk sluttet å tro at snosjkov var et slags dyr. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ønsket oppfylt, nå tror vi det er din homofile elsker... Jeg vil bli verdens kuleste! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det blir du, men desverre blir du også verdens mest forhatte person i tillegg. Jeg vil bli übergod til å jobbe på casemod'n min. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det ble du, men casemod'en din brant opp Jeg ønsker meg 5.000.000,- Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det får du også, bare synd myndigheten ser det storebeløpe som blir frakta til kontoen din og ser at det er pengene som ble stjålet i nokas ranet, så nå sitter du inne i laaang tid! jeg ønsker meg den beste bursdagsgaven kjærsten min kan ønske seg, sånn at jeg kan gi den til henne om noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå