Lednar Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Du får en som er defekt. Den sender du inn igjen men får aldri en ny tilbake. Jeg ønsker meg noe å gjøre! Ikke noe ulovlig, noe tull, kan skade meg eller andre og skal ikke handle om jenten i avataren min! EDIT: Oi, mange svarte på en gang Fikset på nå Endret 8. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får rett og slett ikke noe å gjøre. Jeg ønsker å bli kvitt malariaen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du blir kvitt malariaen, men i det du går ut av sykehuset og tar en velfortjent pust i bakken, kommer en rar gammel neger og smitter deg med AIDS. Jeg ønsker meg en Epiphone Les Paul uten skrammer. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får en Epiphone Les Paul, men alt du spiller høres helt jævlig ut Jeg ønsker at jeg hadde min egen vekt i is Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det får du, men da i tørris. Jeg ønsker at jeg blir imun mot malaria, aids og gamle rare negere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det får du, men da i tørris. Jeg ønsker at jeg blir imun mot malaria, aids og gamle rare negere. 9455197[/snapback] Det blir du, desverre så dør du dagen etterpå av naturlige årsaker jeg vil ha en ny kvalitets stereo... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du fikk det, men "kvalitets" stereoen din var en billig drittstereo fra europris. Jeg ønsker å bli gjenopplivet. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det blir du, men på ein betingelse som du godtar: Du er ikkje lenger imun mot malaria, aids og rare gamle negere. Etter du har blitt gjennopplivet kjem det ein mygg, som smitter deg med malaria, og ein rar gamal neger som smitter deg med aids. Eg vil at AIK skal vinne kampen idag med 9-1 (9 til AIK følgelig, og 1 til det andre laget.) Og Tom skal score fire og Svein to av måla. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 AIK vant kampen, men det var Nils som scoret fem og Peder som scroret ett av målene. Jeg ønsker å bli imun mot gamle rare negere, malaria og aids, samtidig blir jeg udødelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 AIK vant kampen, men det var Nils som scoret fem og Peder som scroret ett av målene. Jeg ønsker å bli imun mot gamle rare negere, malaria og aids, samtidig blir jeg udødelig. 9456776[/snapback] Det blir du, men ingenting kunne beskytte deg mot rare kinesere Jeg vil bli frisk! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du blir frisk, men så dukker det opp en rar kineser som smitter deg med fugleinfluensa. Jeg vil få en snosjkov. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det får du, men du dør i øyeblikket før. Eg vil at eg ikkje hadde vondt i pikken lenger, og alt skal vere heilt fint, og alt er normalt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Alt blir normalt i pikken din, men av en eller annen grunn får du lyst til å låse deg inne i et rom Vil ha en Mini Cooper S som de i The Italian Job. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det får du. Du blir kjørt på av bilen og kan ikkje kjøre. Eg vil ikkje ha lyst til å låse meg inne på eit rom. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du får ikke lyst til å låse deg inne på et rom, men en annen låser deg inne. Jeg vil ha en snosjkov, og jeg vil ikke dø. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Du får det, og dør ikke, denne gangen bli du bare helt grønnsak Jeg ønsker meg en klinkekule. Endret 9. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du får en klinkekule, men den blir låst inne sammen med Sviker Jeg vil ha en snosjkov, og jeg skal ikke dø eller bli grønnsak! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Du får snosjkoven og du dør ikke eller blir grønnsak, men du er lam fra nakken og ned og har alvorlige hjerneskader. Vil at Sviker skal komme ut med klinkekula mi... Endret 9. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sviker kom ut med klinkekula di, men han dytter deg in der han er låst, så nå er du låst inne. Jeg vil at alle gale kinesere skal bli borte. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De blir det i 10 sekunder og kommer tilbake Jeg vil at sarita kommer og sleiker meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå