Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får ønsket ditt oppfylt... men nå må du stå og kjede deg istedet. Jeg ønsker det samme som han i post 1432 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får tromme-settet, men du får også det som står i post 1433.. Jeg ønsker at jeg var en Zombie ... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er du, men etter fem minutter blir du snipa av hele US Army. Zeh Z-war ist zeh dangerous. Jeg ønsker at jeg fant plekteret jeg mista på gulvet ( Dunlop Jazz 3 ) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du gjør det, men uheldigvis er det knekt... Jeg vil ha US Army eliminert . Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det får du, men terroristene tar over pga manglende millitær styrke. Jeg ønsker at Dunlop Nylon 1mm plekteret var like digg å spille med som Jazz 3. (Som jeg uheldigvis har mistet. ) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Den er det, men du mister den også. Jeg ønsker terrorister og US Army eliminert.. (og jeg er fortsatt zombie) Endret 8. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 De blir eliminert, men prester i tusentall eier deg med korset. (Nei, jeg er ikke kristen. ) Jeg ønsker meg at det blir kveld. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det blir kveld, men det varer bare i 3 sekunder. Sola står opp igjen. Jeg ønsker at US Army, terroristene og prestene alle blir til zombier til min nye zombie-hær. Jeg er leder-zombien og sammen tar vi over jorda! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 det blir kveld, men du sovner så du får ikke opplevd det. Jeg ønsker at jeg kunne få reparert klokken min. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 IQ var først: Alt du ønsker skjer, men zoombiene er som kjent ikke veldig smarte så alle går utfor et høyt fjell, en etter en. Jeg ønsker ingen noen mer skulle dobbelposte. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 granted.... nå trippelposter de. jeg vil fremdeles få reparert klokken min Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det får du, men PC'n din blir ødelagt istedet. PC>Klokke. Jeg vil ha en dremel. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du får en veldig god dremel. Men det er så godt og har så høyt turtall at den smelter. Jeg vil ha hjemmekino,gaming pc, nye klær som passer og en terrengsykkel. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Alt dette får du, men hjemmekino'n er uskarp, gamingPC'n for dårlig, klærne for stygge og sykkeln av lav kvalitet. Jeg ønsker at folket som skal hit kommer snart. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Folket kommer, men drar med en gang. Jeg vil at mamma skal gidde å vaske yndligsbuksa mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Folket kommer, men drar med en gang. Jeg vil at mamma skal gidde å vaske yndligsbuksa mi. 9453950[/snapback] Det gjør hun, men buksa krymper så mye at den blir for liten... Jeg ønsker meg et ryddig rom... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Ønsket ditt blir oppfylt, ved hjelp av en 50 megatonns atombombe, så det meste innenfor en radius på 5 kilometer også blir ryddig. Jeg ønsker meg en stor negertiss. Endret 8. september 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Du får det, mitt i rumpa. Den tilhører en rar gammel neger, som for å gjøre saken bedre: smitter deg med AIDS! Jeg vil ha en boks Battery (igjen ), liker smaken. Endret 8. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du fikk en boks battery, men det viste seg å være Red Bull isteden. Jeg ønsker å bli kvitt aidsen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du blir kvitt aidsen, men når du går ut av sykehuset og tar en velfortjent pust i bakken, kommer en mygg og smitter deg med malaria. Jeg vil ha en iPod Touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå