Startfanet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det får du, men som en følge av at den skulle være uten virus har du heller ingen harddisk. Jeg ønsker meg masse kommentarer på casemoden min, @ signatur. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det får du. Men du får så dårlige tilbakemeldinger at du knuser hele pcen. Jeg har lyst på xbox 360 og en 32" HD skjerm til og spille på ! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det får du. Men en produksjonsfeil på skjermen gjør at det ikke er noe kontakt til å koble xBoxen inn i, så da blir du enda mer forbanna enn meg og knuser hele huset. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Han blir enda mere sinna en deg, men siden du har hamster gener i slekta di så eksploderer du. Jeg vil ha en verden uten fotball!! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jada, alle som eier en fotball, inkludert klubbene fyller boligen din med sine fotballer for å bli kvitt dem. Jeg ønsker at MS skal slippe en windows-versjon helt uten bugs Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) MS gir ut Linux Jeg vil ikke ha skole Endret 5. september 2007 av Lednar Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du får ikke gå på skole noen gang resten av livet, men det ender med at du får ingen jobb, og blir en uteligger som seller rompa si for å få seg penger til mat.. Jeg ønsker meg ny pc Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du får ny PC, men den lukter bæsj! Jeg ønsker at jeg ikke var på skolen nå. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ønske ditt oppfylles, men du får ikke utdanning eller jobb og staten er gniten og så du får ikke trygd heller skulle ønske jeg hadde alle kreftene til alle superheltene i verden Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det får du, men siden du er trøtt en dag, løper du rett inn i en stor bygning som raser over deg og game over. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg ønsker at du hadde et ønske. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 det har han, men du ønsket det for ham Jeg ønsker at ByLan begynte imorgen! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ByLan begynte i morgen, men desverre ble det overspenning/eller noe annet som gjorde at alle PC'ne begynte å brenne. Jeg ønsker at jeg hadde huska å poste et ønske i de andre postene. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du gjorde det, men du ble voldtatt for ønskespamming Jeg vil ha 7000 kroner Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det fikk du, men Startfanet fikk pengene i voldsoffererstatning. Jeg ønsker at man ikke begynner å ose av kaktus når man spiser lakerol. Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det gjør du heller ikke, grattis! Jeg ønsker meg 5000 innlegg i dag Endret 5. september 2007 av Dudelidude Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 du får 5000 innlegg, men siden de kom så fort etter hverandre, regnet admin det som spambot, og slettet kontoen Jeg ønsker at det skulle selges sterkere lakris i norge enn det gjøres nå Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De begynner å selge den perfekt sterke lakrisen i norge, og på vei til butikken bli du alergisk mot lakris. Jeg vil ha sommer uten regn! Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ingen regnfull sommer på deg. Istedenfor får du en meget snørik sommer. Jeg vil ha et skikklig heftig musikkanlegg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det får du. Men det er så heftig og så høyt at det sprenger ørene dine. Jeg har lyst på en fulldempet downhill sykkel fra Kona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå