Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får en blå ballong som er gul. Jeg vil ha en slik: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får en spoilerboks. Men den inneholder virus, og maskinen din selvantennes. Jeg vil ikke ha mer lekser i norsk. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit, men du får lekser i nynorsk Jeg vil ha noe Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får noe. En flaggstang. I nesa Jeg vil ha 1000 poeng i Battlefield 2 Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det får du. Men du trenger dem ikke, du får aldri spille det mer. Jeg vil ha penger. Samma hva slags men helst malaysiske Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får maaaaaasse penger. De er fulle av fargestoff og verdiløse. Jeg vil ha fin vær! Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får fint vær men det fine været kommmer av at du er inne i orkanens øye. Så du sitter i bomberommet Jeg vil ha lappen! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får lappen, femtilappen som har vært i trusa på en mannlig stripper. Jeg vil ha en flisete vaier langt opp i min anus, jeg må gjerne blø masse og få veldig vondt. Kan godt dø også! Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det får du! Uheldigvis nyser du og streifer borti utstyret ditt så det rives bort. Du lever resten av livet ditt som intetkjønn og ALLE vet om det. Jeg vil ha byggmester bob i løpestreng mellom dassen og vaskerommet Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det får du. Han henger å dingler deg så hver gang du skal på do klarer du ikke fordi han følger med deg! Jeg vil ha en drøm! xD Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får en drøm. Men den er om en liten japansk jente med langs svart hår. Syv dager etterpå, dør du. Jeg ønsker meg en 125cc moped ifra CPI eller KTM !! Og den skal fungere ! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) mopeden fungerer i 1 dag, så svikter bremsen og du dør jeg ønsker at pakken jeg har bestilt kommer fram Endret 3. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Pakken kommer! Men den inneholder feil vare, og du må sende den tilbake igjen Jeg vil bli Gud Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du blir gud, og nå som du er gud kan du hjelpe meg med å klare å sovne! Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du sovner, men våkner aldri igjen og har evig mareritt. Jeg vil ha en grandis med ekstra ost uten bananer på Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får en deilig grandis med ekstra Gammel ost på! Enjoy Jeg ønsker meg en toast med ost og skinke som smaker godt. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du får det et villsvin vil kalle godt smørbrød... av gammel gammal-ost, og skinke fra en gris som ble plukket ut av sognefjorden, en uke etter det druknet der. Jeg ønsker meg bedre nettverk Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 det får du. men telenor gjør at nette slår seg av å på hele tiden, så du ikke får gjort noe. Jeg ønsker meg et album fra soilwork sitt nyeste album Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det får du, men du oppdager at det er piratkopiert skvip med Nightwish på. Jeg ønsker meg nytt skjermkort Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det fikk du også. Grattis! Bare synd vifta svikta når du skrudde på pc'en, så skjermkortet smelta etter 10 minutter! jeg ønsker meg en data uten virus og bluescreen Endret 4. september 2007 av Dudelidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå