Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Og du får resturant cola, som er utblanda med 97% vann Jeg vil at alt skal gå bra for meg denne uka, og at det ikke sjer noe fælt etterpå Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) alt går bra for deg denne uka, og siden du ikke synes det å dø er en dårlig ting dør du (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp av andre enn meg -ikke er det siste i verden -ikke er fredet -jeg ikke må gjøre noe ekkelt for å få Endret 2. september 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Oppfylt. Men eplet er så perfekt at du klarar ikke å slutte å snakke om det. Du blir derfor kjent som eple-gutten og mobbet resten av livet pga det. Jeg ønsker at jeg var imun mot bakfylla. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det blir du, fordi du får aldri drikke igjen Jeg vil at DukeCoke skal slutte med epleønsker Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Han slutter med eple ønsker, men starter med pære ønsker. Jeg vil bli spist opp av en hai. EDIT: redigerte innlegget slik at det passet inn. Endret 2. september 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 du blir immun mot bakfylla, men det fører til at du ikke klarer å drikke noe, så du dør av tørste (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp av andre enn meg -ikke er det siste i verden -ikke er fredet -jeg ikke må gjøre noe ekkelt for å få -ikke så perfekt at jeg ikke klarer å slutte å snakke om det og bli mobbet pga det Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du får eplet, men det var et eple på WoW... aka verdiløst Jeg ønsker at jeg selv kunne bestemme når skolen skulle begynne og slutte! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er min tur da!! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du blir spist av en delfin! Jeg vil ha et vann med glass på Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En liten dverg kommer tusslende inn på rommet ditt og drar hjernen din ut med en liten hengelås av rust. Du dør. Jeg har lyst at det skal bli vinter med masse snø snart !! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det begynner straks å snø som faen, synd det var gul snø Jeg ønsker meg 1 liter heimert og en fredag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du får det, men du må tilbringe fredagen i en mørk bakgate med 8 negere som ser ut som Ronnie Coleman Jeg vil ha 2 GB RAM på pc'en min. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du får 2 gig ram, synd at de er 1mhz brikker. Jeg vil ha en Angelina Jolie naken og kåt i senga mi. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det får du. Men først når hun er 84 år gammel. Jeg har lyst på hjemmekino i rommet mitt til rund 20 k !! Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det får du, men hjemmekino annlegget var innebygget med en voldtakingsmaskin som automatisk voldtok deg når du skrudde det på. Jeg ønsker meg en sykkel Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sykkelen er din, men du må sykle trondheim oslo. Men der sykkelsetet skal stå, er det et sexleketøy størrelse afro-americaner. Pauser ikke lov! Jeg vil ha en boks General snus! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det får du, som et prosjektil gjennom luften og rett inn i hjernebarken din Jeg vil ha Kabinettene mine i dag:D Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får dine kabinetter. Men på en betingelse! At du plukker opp såpen ! Jeg vil at jeg skal være ferdig på skolen og på veg til byn. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du er egentlig ferdig på skolen men du sovnet på skolepulten, for domme deg hadde røykt hash i friminuttet og sloknet inn til neste skoledag ^^ Jeg vil ha en helflaske Jack det hadde gjort seg på denne jævlige dagen! Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det får du, men den er full av såpevann. Jeg vil ha en blå ballong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå