Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Du får fri på Lørdag. Men Norge må finne en som kan være keiser for å avskaffe nynorsk. Det er ikke nynorskerene glade for, så norge må lage et nytt land til dem. Det landet trenger også en keiser men det er billigere med diktator. Norge bruker masse penger på å lage et nytt land, og utdanne en diktator. Nå var det ikke mer penger igjen så det blir ingen keiser i noerge ennå, men om 300 år. Men siden de solgte Nynorskia til Sverige, kunne de finne en keiser. Da ble Kong Harald forbanna. Så fant Norge ut at alt bare var stress så de droppa det. Jeg vil ha et microATX hovedkortbrett. Endret 30. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Du får det, men det var ikke hull til skruene på det. Jeg vil gi den som oppfyller ønsket mitt et eple. Endret 30. august 2007 av premium Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg oppfyller ønsket ditt om å gi meg et eple så jeg venter å få det på mail snart. Jeg ønsker ønsker at verden var et bedre sted å være. Endret 30. august 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det var det, men det ble bare bedre for deg. Så alle ble sjalue og voldtok deg. Så drepte de deg. Jeg ønsker meg en ny og god unlock på Battlefield 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det var det, men det ble bare bedre for deg. Så alle ble sjalue og voldtok deg. Så drepte de deg. Jeg ønsker meg en ny og god unlock på Battlefield 2 9395761[/snapback] Du får unlock'en men BF-crewet finner ut av du bruker unlock og du blir utestengt på livstid... Jeg vil ha alle sesongene av 7th heaven... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det får du. Men de ble sendt ifra USA .. i en kasse med sand og alle sammen er ødelagt. Jeg har lyst på en god pc til spilling ! Direct X 10 seff ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vel det gjør ingenting for jeg(som alle andre" vil ikke ha 7th heaven.... Du får en pc. Men den har linux- Linux- er det nye operativystemet som er helt perfekt til alt, utenom spill. støtter bare dos-spill... jeg vil begynne og skrive nynorsk... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du begynner å skrive nynorsk, men siden du viser frem dine dårlige kunnskaper om hva linux er setter jeg deg til å skrive nynorsk på en pc uten støtte for annet enn en ustabil Windows ME. Jeg vil ha et ninjakurs. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du fikk et ninjakrus. Jeg vil ha ei heit dame ! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 ...men hun vil ikke ha deg Jeg ønsker at dette lanet varte evig! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 LANet varer evig, men du blir kastet ut om 5 minutter. Jeg vil ha en minnpenn (USB) på 50GB (den skal være helt tom). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 LANet varer evig, men du blir kastet ut om 5 minutter. Jeg vil ha en minnpenn (USB) på 50GB (den skal være helt tom). 9401998[/snapback] Den er tom og derfor har du heller ikke de nye driveren som ikke går an å laste ned. Jeg vil lage røykbombe... Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det gjør du, og den antenner bra. Utvikler mye røyk, som desverre er svært giftig. Du puster den naturligvis inn, og hvitt skum begynner å renne ut av munn og nese. Til slutt dør du utrolig smertefullt, av kramper. Jeg vil ha snop. Endret 1. september 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du bestiller snop fra Rimi. Men Rimi-mannen mener du skrev snopp, og du får en ubehagelig gave i posten. Jeg vil ha en ny jobb som er dobbelt så bra lønnet som den jeg har nå. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får en ny jobb, som kloakkinspektør. Jeg vil flytte til Island! :-D. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får en ny jobb, som kloakkinspektør. Jeg vil flytte til Island! :-D. 9404190[/snapback] You are moving to a deserted island. Jeg vil ha en nydelig smash. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det får du, men eg tar den. Eg vil at det skal vere ein sommarferie til, som varer like lenge og som starter på mandag. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det blir det, men i pakistan Jeg ønsker meg en bil Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får Subaru Rusty'en til bestemor. Jeg trenger ikke si mer enn at den ikk kommer gjennom EU-kontrollen. Jeg vil at PSData svarer på E-Posten min. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du får svar, og svaret lyder: En million er nå trukket fra din konto, og det en creative mp3-spiller på vei til deg i posten. forsendelsesnummer: 393483577730 Takk for at du benyttet deg av vårt spesialtilbud. Jeg vil ha cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå