Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du får en ny mus, men det er ikke den type mus du hadde håpa på, og den tilhører mora di. Jeg skulle ønske historie-lærern vår ikke var retard. 9377340[/snapback] Da får du vår historie-lærer: Wilhelm Johan. Navnet sier for mye. Jeg vil ha en @ og en £ og en bitteliten §.. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Værsågod: @£§ Jeg vil ha en lyspære. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du får en lyspære, men uten glødetråd Jeg vil ha mange fine/bra sanger på mobilen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Værsågod: @£§ Jeg vil ha en lyspære. 9379514[/snapback] FEIL, jeg skulle ha en bitteliten§. altså § Og i tillegg var ikke det er "twisted wish"... Endret 29. august 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du får et eple, men jenta i avataren til Lednar spiser det opp :!: Jeg ønsker meg en grønn sokk, med tre sorte striper øverst i kanten og en blå elefant på oversiden. 9365723[/snapback] ROFL! Sangene du får er krypterte og kan ikke spilles av på mobilen din. Jeg ønsker meg ingenting :< Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ønsket ditt er oppfyllt du får ingen ting, og da mener jeg absolutt ingen ting, ikke mat, vann osv. så det ender med at du sultet i hel jeg skulle ønske jeg hadde fri tilgang til gratis Disel/bensin Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Det får du, men det er ingenting som heter Disel. Og bensin vill ikke være alene så du får ingenting. Jeg vil ha en Cat 4 motor (4 liters diesel) Endret 29. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det får du, og kjører bilen du monterer motoren i, i veggen bare noen minutter senere. Hade bil og motor Jeg ønsker meg q-tips Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det får du, du peller deg i øra med dem, setter dem fast, riggler noe fælt for å få dem ut og vips! Du er døv i det ene øret! Jeg vil ha en styla ingenting. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg kommer og "styler" et tomrom der hjernen din engang var. Jeg ønsker meg en verdiløs liten bit med lær som det ikke gjør noe om jeg mister den. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du legger den i lomma, den tar fyr, buksa di tar fyr, du tar tyr. Jeg vil ha en flamingo Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Du får en flamingo, men pga Saturns halveis uberegnelige bane går i spinn og styrter i solen så får ikke fabrikker i Kina produsert klær. Disse pengene ble brukt til å finansiere forsvaret til en millitærbase i USA som fort blir tatt over av terrorister. Terroriestene truer med å sprenge 5 byer, drepe 73 millioner mennesker, voldta 364 kvinner og en mann og å utslette all form for flamingomatfabrikker. Etter 2 timer uten mat flyr flamingoen hjem og finner opp økologisk mat. (Kort versjon: Du får en flamingo, men den ender opp med å dra fra deg) Jeg vil ha 24 kattunger som er halveis mette med melk Endret 30. august 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du fikk de men melken var tilsatt avføringsmiddel å de pisset over hele deg og ditt gulv. Jeg ønsker meg en blå ballong Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du får en blå ballong men den datt i rødmalingen. Nå er den rød. Jeg vil ha en supermegamaxisuppedullkrullkondom Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du fikk kondomen, men mista den da ei blondine du skulle ta kasta den fordi det var hull i den. (Senere fikk hu vite at det var der snoppen skulle entre) Jeg vil ha så mange penger jeg bare kan bruke. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 for å si det slik så kan ordet "kan", defineres som flere ting, deriblandt en kr. du KAN jo bruke en krone, og dermed får du det innn på kontoen. Jeg ønsker at jeg slapp å skrive nynorskstilen jeg holder på med! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Du slapp det og fikk -6 i karakter! Jeg vil ha internet! Endret 30. august 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 du har internett, men det samme som ble brukt under pre-alpha testingen av internettet. dvs det tar deg 37434^23432 år å laste ned noe. Jeg ønsker at jeg slipper nynorsken, og ikke får noen konsekvenser med karakterene eller noe slikt. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du slipper nynorsken I DAG, men ikke i morra Jeg vil ha en vann. Ja, en vann. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du får en vann... men det viste seg til å ikke medfølge en beholder, og du mister vannen ned i en rist Jeg ønsker at vi altid har fri på lørdager, slik at jeg slipper å levere nynorsken da og at keiseren over norge sier at nynorsk er for jævlig til å bli hørt, og dermed gjør det forbudt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå