Glufsa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 du får det nyeste pondus, etter at det har fått seg en runde i vaskemaskina (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp av andre enn meg -ikke er det siste i verden -ikke er fredet Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Du får det, men må trekke det og hendene (du får det i hendene) dine ut av din mors vagina. Hun har desverre sin "period" akkurat når du må ta det ut. Jeg vil være frisk. Endret 27. august 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du blir ikke bare frisk, men frisk som en fisk. Men så blir du fisket opp av Barentshavet, og dør ulykkelig. Jeg ønsker meg en Clas Olson-katalog der annenhver side er rosa, halvparten av de resterende sidene er revet ut, og baksiden av katalogen har et bilde av Ari Behn. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Det får du; sydd inn i ballene dine. Jeg ønsker et nytt svar på ønsket mitt, da jeg ikke liker barentshavet så godt. Endret 27. august 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du blir frisk. Men FRISK står for ForferdeligRevolusjonerendeInnihampenSteinvondKrampe. Jeg vil ha denne tråden stengt Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Den blir stengt, men Jarmo åpner den igjen grunnet ønsker fra DukeCoke. Jeg vil ha svar i denne tråden min og denne tråden min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får svar i begge trådene, med det er et lure-innleg som betyr at med en gang du åpner tråden blir inlegget usyneleg. Jeg vil ha en tv. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får en tv, uten bilde... Jeg vil ha en god brus som ikke er usunn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får en tv, uten bilde... Jeg vil ha en god brus som ikke er usunn! 9373296[/snapback] Du blir dermed testkanin for alle bruser som produsenten påstår smaker godt og er sunt. Første test er: Eple og beverurins-brus Jeg vil finne et sted hvor jeg kan laste ned biler til live for speed... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 du fikk ett tips fra en bot over msn at www.this-page-contains-only-free-downloads-and-no-viruses.org om at det kan lastes ned der! og du gjør det Jeg ønsker at vi fikk forbedret timeplanen på skolen. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Den er forbedret (i en skolenerds øyne) og skolen varer nå hele 5 timer lenger hver dag. Jeg vil lese ha en islandsk Donald Pocket (Syrpa) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det får du.. minuset er selvfølgelig spaserturen til island Jeg ønsker meg ny telefon Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får en ny telefon, to bad at den suger da... Jeg vil sovne på 0.3 sek etter at jeg har funnet en passelig og behagelig liggestilling Jeg skal selvfølgelig ikke forsove meg Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 det ville du gjort, dersom du hadde hatt 0,3 sek (svenske kroner ), og du forsover deg istedet, og gikk glipp av en viktig eksamen. Jeg ønsker at posten ble mye bedre til å levere varer! Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Posten ble best i verden til å levere posten sin, men det resulterte til at alle postmennene/kvinnene jobbet seg i hel og døde av stress... Jeg skulle ønske det var lov til å spise og drikke i IKT timen :S Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det blir lov, men det medfører at alle søler brus og mat i PC-ene. Derfor slutter PC'ene å virke, og dere må ut i skogen å plante trær i stedet. Dermed ender du opp som gartner når du havner i arbeidslivet. Jeg vil ha en øl. Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du får en øl, og Fredrik kanke se no negativt med å få denne øllen derfor får du en super kjip tilbakemelding på innlegget ditt. Jeg vil ha et varmt rom Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du får et varmt rom, et veldig varmt rom på 1000 grader Jeg ønsker meg en magnet Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 det får du.. dessverre er den så sterk at den nøytraliserer jordens magnetfelt og om 6 minutter vil du og alle de patetiske menneskevennene dine være på vei ut mot det ytre rom. God tur. Jeg vil ha ny mus Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du får en ny mus, men det er ikke den type mus du hadde håpa på, og den tilhører mora di. Jeg skulle ønske historie-lærern vår ikke var retard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå