Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får et nytt og saftig eple, du spiser det i ro og mak. Plutselig får du utrolig vondt i magen og du begynner å spy. Du dør litt senere av blåsyre-forgiftning. Jeg vil leve evig og ha det kult hele livet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du lever evig, men det viser seg at evigheten slutter i morgen (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får eplet, men det blir stjålet fra hendene dine av en illsint kråke. Jeg vil få en ny mobiltelefon, som skal virke lenge. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får en ny mobiltelefon som virker, med batterilevetid på 1min (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får eplet ditt, men det ligger på toppen av Mount Everest. Jeg vil ha slutt på epleønsker. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 du får ingen flere epleønsker, muntlig... (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får et eple, men det er tisset på Jeg ønsker meg et tengebrett fra Wacom i størrelse A4, som ikke er ødelagt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får et tegnebrett fra Wacom men PCen din kræsjer hver gang du prøver å bruke det. (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får et eple, men jenta i avataren til Lednar spiser det opp :!: Jeg ønsker meg en grønn sokk, med tre sorte striper øverst i kanten og en blå elefant på oversiden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får en en sokk med dine valgte spesifikasjoner, men noen hadde desverre brukt den som en kondom, og glemt å si ifra til deg da du tok den på deg Jeg ønsker at ingen skal kopiere DukeCoke sin tradisjon med å ønske seg eple (og at duke skal fortsette med det!) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ønsket ditt er oppfylt, men for hver gang noen har tenkt til å ønske seg et eple får du et hardt slag i magen av en stoor mann... Jeg ønsker meg en Steve Vai Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 du får en steve vai smiley Jeg ønsker at denne store mannen hadde neve som var myk som mel Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det hadde han, men han slo deg i munnen så alt melet satte seg i halsen din. Jeg ønsker meg en bil Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 du får en bil uten motor (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får et eple som er helt i orden, ser fint ut og smaker godt... Desverre er det det siste eplet i verden som er helt OK, så det blir fredet. Du får allikevel beholde det, men du får ikke lov til å spise det. Jeg ønsker meg en ny sofa Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) du får en ny sofa, av plastikk. (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd -ikke er giftig -jeg beholder -jeg får i hendene -ikke er tisset på -ikke blir spist opp -ikke er det siste i verden -ikke er fredet Endret 27. august 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Du får et eple, men Johan spiste det opp. Jeg ønsker meg en Clas Olson-katalog der annenhver side er rosa, halvparten av de resterende sidene er revet ut, og baksiden av katalogen har et bilde av Ari Behn. Endret 27. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får et eple, men Johan spiste det opp. Jeg ønsker meg en Clas Olson-katalog der annenhver side er rosa, halvparten av de resterende sidene er revet ut, og baksiden av katalogen har et bilde av Ari Behn. 9370936[/snapback] det står i kravene mine at den ikke blir spist opp Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Du får et eple, og det blir ikke spist opp, ikke av deg selv engang. Så da forsvinner vel litt av poenget med eplet. Jeg ønsker meg en boks Battery! Endret 27. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du får en boks battery, men siden de norske energidrinkene har så lite koffein i seg, så sovner du faktisk... (så lite koffein at det har gått under null, og er på -) Jeg ønsker meg det nyeste pondus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå