Heimert-kongen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Ja, du 1000000 nok på kontoen. nok betyr Nigerianske orangutang kuker Jeg vil ikke ha no Endret 26. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 und deine wünsche ist? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ich nich twünschen Sie alles eller noe sånt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Sie gehts Sie alles nicht, aber Du gehts Deine Wünsche macht kaputt. Jeg ønsker jeg fulgte bedre med i tysktimene. Endret 26. august 2007 av premium Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ønsket ditt ble oppfylt, men du fant ut at alt kun var tysk nazi-propaganda. Tyskerne kommer og gasser deg ihjel slik at du tier stille om planene deres om 3. verdenskrig. Jeg ønsker at zombiene tar over jorda, og at jeg og mine nærmeste er trygt bosatt på Mars, der zombiene ikke kommer seg. Jeg mangler ikke mat, luft eller vann, alt er rent og ingen blir syke og dør av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ønsket ditt ble oppfylt, men du fant ut at alt kun var tysk nazi-propaganda. Tyskerne kommer og gasser deg ihjel slik at du tier stille om planene deres om 3. verdenskrig. Jeg ønsker at zombiene tar over jorda, og at jeg og mine nærmeste er trygt bosatt på Mars, der zombiene ikke kommer seg. Jeg mangler ikke mat, luft eller vann, alt er rent og ingen blir syke og dør av det. 9364308[/snapback] Du gjør det, men zombiene tar kontakt med vampyrflaggermusedderkoppene og de legger spindelvev over hele planeten, du dår pga at du sulter ihel. Jeg ønsker med dame Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får hun her: Jeg vil være frisk som en fisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da blir du en fisk og lever lykkelig i en uke, så blir du spist av en hai.... Jeg vil ha en banan til Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Det får du, men den smaker eple. Jeg vil bli sexy Endret 26. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 du blir sexy, men på vei på byn går du forbi blue oyster bar, og kom ikke ut igjen... Jeg ønsker at grandisen var ferdig NÅ! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Grandisen er ferdig NÅ, men du mister den i gulvet og alt fyllet glir inn i teppegulvet. Motbydelig. Jeg ønsker at planten min skal bli stor og mektig! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den blir stor og mektig, og gjett hva: den spiser deg, tar form som deg, og tar over livet ditt! Jeg ønsker en ny grandis som er ferdig NÅ! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får en ny Grandis men siden det ikke er noe som heter grandis så ender du opp med ingen ting. Jeg ønsker at jeg kunne stoppe tiden når jeg ville. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) too lait Endret 26. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får stoppet tiden, men ikke startet den... jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får et eple som rett og slett smaker vondt. :-P Jeg vil ha det kult i morra! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 du får det kult i morgen, men resten av livet ditt blir dritt jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du får ett eple... men det er fra verdensrommet.. Og der dyrker romvesnene epler som er ganske rare. Så du blir til ett romvesen selv (det var ikke forhekset, bare litt rart ) Jeg vil slippe skole Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Du slipper skolen, og blir innlagt på mentalsykehus i stedet. Jeg vil ha det kult resten av livet. Endret 26. august 2007 av IQ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Du får det kult resten av livet, som varer i 5 min (jeg er ikke allergisk mot epler og blir aldri det) jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke er råttent -ikke er flatt -ikke smaker vondt -ikke er fra verdensrommet -ikke er rart -ikke er ødelagt -ikke er dekt av sperm -ikke er svidd Endret 26. august 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå