Valkyria Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 du får hetebølgen som er i Bergen atm... og dør. Jeg ønsker at det blir passelig varmt i Bergen Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 det blir passelig varmt i Bergen, for en isbjørn. Jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Du får et eple, men det er veldig overmodent. Jeg ønsker at piratos skal komme på markedet igjen Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det gjør det. Men utgiverne gjør alt de kan for at du ikke skal få det. Jeg ønsker meg en moro skoledag imorgen Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det får du. Heldag med matte. Ifølge lærerene var veldig moro. Eg ønsker meg ein telefonkatalog. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 du får en telefonkatalog som er fra 80-tallet Jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ønsket er oppfylt, men eplet er forhekset og spiser opp deg! Jeg ønsker meg en NAD C372 som virker, ser bra ut, er kjøpt på lovlig vis og ikke er laget av potetmos. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 ingen vet hva det er du ønsker deg, så de sender deg kjøleskapmagneter formet som rosa bokstaver Jeg ønsker meg en lommelykt (og ikke opp i rompa eller noe slikt) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 den lyser så kraftig at den brenner opp sola. god natt.. Jeg ønsker meg en bolle. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det får du, men den er råtten og halvspist av rotter. Jeg ønsker meg et nytt dasslokk Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 du får et nytt dasslokk med ufjernelig bæsj. Jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 du får et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp men det er hardt som stein. Jeg ønsker meg en klokke som kan spole i tiden. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Du får en klokke som kan spole i tiden men bare 1 år om gangen og det er ingen vei tilbake... Jeg ønsker meg iste uansett hva som har skjedd med den Endret 23. august 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Men iste`en ønsket ikke deg, og gikk sin vei. Jeg ønsker meg utestengelse fra hw. no ( ) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det får du, livstid også! Jeg ønsker meg rumpetroll Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 du får et rumpetroll, men det forsvinner inn i rumpen din jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du får et råttent eple. Jeg ønsker meg et dårlig ønske Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 du får et dårlig ønske, her kommer det: jeg ønsker meg et eple som: -ikke blir tråkket på. -ikke er mark i. -ikke blir kjørt over. -ikke er overmoden -ikke er forhekset -ikke spiser meg opp -ikke er hardt -ikke råttent Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du fikk eplet ditt, men det ble lagt i en 5-tonns trykk presse og var like flat som en 50-lapp. Jeg ønsker meg en kaffekopp Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du får en veldig fin kaffekopp. Men den har ikke bunn. Jeg ønsker at jeg var ferdig med Vg1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå