fbassbassbass Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får en hund til, men den eter deg opp mens du ligger og sover. Jeg ønsker at jeg bare hadde ett og et halvt ein, slik at jeg kunne ha tre-bein på den halve! Yarr! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du fikk trebeinet ditt, men selvfølgelig fikk du infeksjon av opprasjonen når du skulle feste trebeinet, og måtte desverre amputere hele underkroppen! (inklusiv penis) Jeg ønsker meg minst 2MB/s download speed i natt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 det får du men du glemmer å sette på downloadsene dine Jeg ønsket at jeg kunne besøke dama snart Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 du KAN, men gidd ikke. Jeg ønsker meg ett halvliter glass. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får et halvliter glass, det er tomt, og det er umulig å fylle på det... Jeg ønsker at naboen finner en lykt slik at vi kan gå ut å lyse etter krabber Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 dere fikk en lykt, gikk ut og lyste på krabber, men krabbene likte ikke lyset, og spiste dere. Jeg vil at kontorstol og naboen skal bli reddet av en fisker med navn John. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 De blir redded, men krabbene tar hevn. Jeg vil ha en papegøye og en skilpadde Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva heter den sangen/melodien når Janitor går sakte og gir sitt "evil stare" greie? Rå melodi Var i episoden My Chopped Liver. Rundt 16 min inni episoden. 8416942[/snapback] Papegøyen og skilpadden hater hverandre og ender opp i en kamp til døden. Skilpadden har papegøyen i en kne-lås, men på en eller annen måte klarer papegøyen å fly høyt nok til at når skilpadden endelig mister grepet detter den i hue på deg. Du havner på sykehuset og får en permanent DIGER kul i huet, og mister alle rettigheter til å holde dyr. Mirakuløst nok gikk både skilpadden og papegøyen fra dette i live. Ønsker meg en privat konsert med Christina Aguilera Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du men da du fant ut at hun har plastikkpupper ble du redd. Jeg ønsker meg en skillpadde med påhengsmotor (og ekstra mye bensin) Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ditt ønske er oppfyllt, men skilpadden kan ikke flyte. jeg ønsker meg en emu som kan fly med meg på ryggen. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du, men den gidder ikke å fly. Jeg vil ha en silo fylt med ostepop og potetsticks Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du, men siloen kollapser. Jeg vil ha et pondus blad. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du, men halvparten av sidene er revet ut og de resterende sidene er søkkvåte. Jeg ønsker meg hyppig aktivitet i trådene i mine innlegg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det gjør du, men du blir selv mindre aktiv så du får ikke noen nytte av det Jeg ønsker meg en gullfisk som heter Bob Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du får en gullfisk som heter Bob, men den blir spist opp av katta di Alf Jeg vil ha en bikkje Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du, men den har ikke ben. Jeg vil ha en fin sang Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 The Village People kommer på besøk for å spille og "straffe" deg Jeg ønsker meg en softgun av beste kvalitet. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hallo Valkyria. Du får en softgun, men kvaliteten er alt for god, og du må sende til reperasjon for å fikse problemet. Jeg ønsker meg et nytt videokamera. Endret 19. august 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det får du, men det virker bare når du filmer i veggen Jeg ønsker meg en hund Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du får en hund, men Karsten mistet eplet han hadde i hånda så da kunne du ikke sykle.. Jeg ønsker meg en flygende by oppe i skyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå