Romhelten Spiff Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jepp, du flyr ... rett i veggen *SPLAT!* Jeg skulle ønske jeg var 20 igjen Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Joda, gikk fint det helt til det endte med et kræsj. Jeg vil at Siste Ordet skal komme opp igjen. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Siste ordet kommer opp igjen men du blir sent på ferie ... for alltid o.O Jeg ønsker at gta iv kommer til den datoen det egentlig skulle, uten at spillet er noe dårliger og at jeg får det sent på døren med politi eskorte Endret 17. august 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det gjer det, men adressa er feil og blir sendt til meg i staden. Eg vil ha eit brett til med brus. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det er ingenting som heter brett med brus (ikke på min dialekt) så du får bare et plastbrett med en tegning av en colaboks! (kasse med brus) Jeg vil ha en liten hund *voff voff voff voff* ! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 joda, du fikk den bikkja di. Men det viste seg etterhvert at den hadde Rabies og smittet sykdommen over til deg. Jeg vil ha et eget fly og flystrekke uttafor huset mitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får billig drit, som knuser når du lander flyet, flyet går i tusen knas, du går i tusen knas og flystripen går i tusen knas! Jeg vil ha en Lamborghini Murciélago! NÅ!! (Må være bortskjemt for å kunne få de tingene man ønsker seg) Lenke til kommentar
3evel Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 det får du.. men de som skulle sende deg den tok feil av hva du ville ha, så du fikk en dritt citroeng Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hva skal du ha? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Det er ingenting som heter brett med brus (ikke på min dialekt) så du får bare et plastbrett med en tegning av en colaboks! (kasse med brus) 9305526[/snapback] Sorry viss du ikkje skjønte. Brett med Fanta: Endret 18. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For mye OT! Jeg ønsker meg en stooor cola Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det får du. Du drikker den opp, og tennene dine rotner vekk. Eg vil ha eit brett som på biletet over. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får et brett med fanta som på bildet ovenfor. Men det er dekket av radioaktivt avfall og du dør 20 år senere av forurensningen som ga deg en ukjent sykdom som gjør at beina i kroppen din imploderer. Jeg vil ha meg en HOTAS Cougar joystick til pc. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får en, men du får en slik krampe i hendene, slik at du må amputere de Jeg vil ha en sjokolade muffins Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du får en sjokolade muffins om har blitt funnet opp på 16 hundre tallet du spiser den og får en sykdom som heter Skakakakaaaaalooo Mekilamanodo A1R7 Jeg vil ha nesebrann Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du fikk nesebran men så kom brannvesenet og skulle slukke nesen din med brannsloknigsaparat, nesa din ble så kald at den falt av. Jeg vil ha en elefant Ala Dumbo. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det får du, men den fløy sin vei Jeg ønsker meg noe godt å drikke Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Du liker sitronsaft, og vet at det er surt, så du tenker: "jo surere jo bedre!", og tømmer innpå med svovelsyre... Jeg ønsker at grandisen i ovnen skal bli ferdig NÅ! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Den er ferdig nå men siden du sitter på do blir den brent. Ønsker at det var 24. september nå! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er 24. september nå, men det var meningen du skulle dø den 18. så du fikk aldri oppleve den 24. Jeg ønsker meg en hund til.... fuglehund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå