Gå til innhold

dell 4150 eller C640?

Caveman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er langt fra noen ekspert på området, men jeg har fått inntrykk av at latitude-modellen er gode kvalitetsmaskiner for bedrifter, mens inspiron er billige plastmaskiner med mest mulig specs for minst mulig pris!=)

jeg er forøvrig veldig fornøyd med min i8200, men hvis du er nysgjerrig på dell som selskap kan du lese deg grønn på negativ kritikk i mine tidligere poster!;)

vh

krister

Lenke til kommentar

Eller så kan du lese mye god kritikk om de :).

Har kjøpt en Dell Inspiron 4150 og er meget fornøyd med den. De var raske med bygginga og den holdt ETA en godt. Den kom med ferdig oppladet batteri, installert OS med nyeste drivere. Partisjoneringa var grei bortsett fra at jeg må ompartisjonere for å lage plass til linux på den...

Eneste som ikke var så veldig bra var de schenker folka som tok seg av selve fraktinga, de hadde en noe ustabil nettside som var dårlig oppdatert.

Lenke til kommentar

Jeg tittet på en Latitude i C600-serien (en av foreleserne våre brukte en slik en), og skallet virket klin likt min 4150 (slik hardplast), bortsett fra at den ikke hadde slik dekseldrit.

Når det gjelder tastaturet, så regner jeg med de bruker det samme tastaturet over hele linja. For tastaturet på 4150 er etter min mening utrolig deilig (bedre enn disse bråkete knapstastaturene som står på FS-maskinene).

Men hvis pris ikke har noen betydning, ville jeg definitivt gått for Latituden, grunnet disse bedre serviceordningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...