Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt til å bygge min første pc..

Har tenkt på desse delene: PC

Vil dette være en bra konbinasjon? Har ikke bygget pc før så er litt i tvil på hva jeg trenger av div. utstyr osv.. kan noen komme med innspill på denne pc?

Maskinene skal bli brukt til spilling, bilderedigering og videoredigering..

Har OS.

Tar gjerne imot tips og triks til bygging og andre forslag til deler:)

Vil prøve å holde meg under 15.000kr inkl frakt om d er mulig.

mvh Kim R

Endret av TheAce-
Videoannonse
Annonse
Siden du hadde en Samsung fra før så er denne kanskje ok:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327072

8708176[/snapback]

Ja denne var jo helt grei, var jo ikke noe stor forskjell i prisen heller så tar den:D

Men skal jeg velge en dyrere skjerm med mer oppløsning eller velge et annet skjermkort? Er litt usikker på den :hmm:

Ville ventet til juli når prisene på Intel settes kraftig ned. Da får du en Q6600 til ca. 2500  tipper jeg. Tipper mange spill fremover kommer til å dra kraftig nytte av flere kjerner.

8900GTX er vel like om hjørnet også tenker jeg. Jeg også skal bygge ny maskin, men velger altså å vente litt.

8708474[/snapback]

Ja, er sikkert ganske smart det, blir vell lite spilling i sommer uansett, så du har et godt poeng der..

Syns det ser bra ut jeg, ikke noe særlig mer å si, har du oprativsystem liggende?

8707850[/snapback]

Har XP liggende, men er vell kanskje en fordel å gå over til Vista om jeg skal få utnytte DX10 i nye spill?

8707901[/snapback]

Selv venter jeg med vista en stund til, til de første d10x spillene er ute, +at det kankje er kommet noen nye drivere som gjør det raskere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...