P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei! Lyden min har plutselig sluttet å fungere i IE og Opera. Noen som vet hva som har forårsaket det? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det kan være lydkort driver eller codecen din Oppdater drivaren din og sjå om det hjelper. Og du kan slette codcen du har og legge inn ein nyare versjon kan anbefale "K-Lite Mega Codec Pack" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Lydkortdriverne er det ikke da det er bare youtube som ikke fungerer. Codec har jeg ikke brukt på gud vet hvor mange år og jeg tror codecer har fint liten innvirkning på Flash som jeg mener å huske youtube benytter seg av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje et dumt spørsmål men har du sjekket at lyden på videoene på You Tube ikke står helt nede? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Jepp, ventet på det svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå