andosl Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvordan lager jeg baner med unrealed 2.0 til unreal torunament?? er det bare meg eller er unrealed noe dritt? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 det er nok deg det er noe galt med, skaff deg litt kunnskap rundt 3d modelering Lenke til kommentar
QuIcKSiLvA Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja det er nok bare deg, for Unrealed er faktisk veldig bra... Sjekk litt rundt på nette, det finst mange sider med tutorials som sikkert kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 du kan alltids lage baner i MAYA, 3DS MAX, Lightwave osv. MAYA PLE versjonen følger med spillet tror jeg, men hvis du ikke klarer map editorn til UT så ikke prøv noe jeg nevnte lenger opp Lenke til kommentar
Toa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 du kan alltids lage baner i MAYA, 3DS MAX, Lightwave osv. MAYA PLE versjonen følger med spillet tror jeg, men hvis du ikke klarer map editorn til UT så ikke prøv noe jeg nevnte lenger opp Unreal Ed 2.0 hører vel til Unreal Tournament, og Unreal Ed 3.0 brukes for UT 2003 (der MAYA PLE fulgte med). UnrealEd er vel blant de aller beste editorene for slike spill. Jeg har laget noen maps selv, og det er ikke noe vanskelig om du bare har sjekket ut et par tutorials. Å kompilere tar jo bare noen minutter for de aller mest avanserte mapsene (har hørt det tar timer med quakemotoren), så det er et kjapt og fint verktøy. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvordan lager jeg baner med unrealed 2.0 til unreal torunament?? er det bare meg eller er unrealed noe dritt? Du må desverre enda gjøre en innsats for å lage maps. De kommer ikke av seg selv! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 det er nok deg det er noe galt med, skaff deg litt kunnskap rundt 3d modelering Jeg klarer bare ikke dy meg. Hvorfor skal en som lager baner (maps som du kaller det) ha kunnskaper om 3D-modellering? Det er jo ikke han som lager modellene i spillet... For å svare på spørsmålet så er UnrealED 2.0 (Unreal Tournament) et forholdsvis enkelt og kraftig verktøy. Du finner informasjon om bruk på blant annet disse sidene: http://www.unrealtournament.com/editing/ http://www.leveldesigner.com/index.php?action=cat&ID=2 http://www-scf.usc.edu/~cstern/tutorials.html Som med de fleste spørsmål kan et enkelt søk her på forumet, eller på www.google.com gi deg en masse svar. Det å lage baner til et spill er ikke bare bare. Det er et yrke. Skal du lage skikkelige baner kommer det til å ta lang tid. Først foran en bok (eller i dette tilfellet en eller flere websider) for så å gå over til selve programmet og gjøre seg kjent der. Så kan du gå tilbake til blyant og papir, for å planlegge banen din. Når dette er gjort kan du sette deg ned med programmet (UnrealED 2.0) og lage banen. Det er sikkert masse andre småting du bør gjøre imellom også, men det er ikke viktig her nå. Jeg prøver bare å få fram et poeng.[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå